|
|
|
|---|---|
|
Efter diverse bök och byggande nu så skulle en ny huvudenhet monteras igår, döm om min förvåning när jag hittade att remotekabeln framtill var splitad till 2st. Varför det ? Sitter det ett litet steg framtill till frontarna ? Jag rev halva panelerna samt handksfack o hele fan men hittade inget. Kablarna går ner i nitt/frint konsol och verkar försvinna ner vid växellådan osv. Snälla hilfe. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe | |
|
Tja. Kan det inte vara att någon har haft ett gammalt steg då? Sen struntat i kablarna? Kanske drog dom på ett sjukt sätt :D Du kan ju kolla i bagaget om du hittar nått där bak. När jag köpte min så hittade jag gamla kablar bak som jag sedan hittade framtill. Ingenting är omöjligt :D / Chip |
|
|
Märkte att jag skrev helt sjukt förra inlägget. vad jag menade med detta "När jag köpte min så hittade jag gamla kablar bak som jag sedan hittade framtill" var att det var nog någon gammal remote kabel. Hitta ena änden fram o andra i bagaget. Ja du hajjar. :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.