|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, ska sätta 225/40/18 på en väldigt sänkt e-36. markfrigången vid framspoilern är cirkus 5 centimeter. Någon som vet om de kommer gå relativt smärtfritt eller om de blir aktuellt med några ingrepp? bilen ifråga är en 320-94a Live Fast die Old | |
|
Jag kör med 225/40/18 & min bil är väldigt låg. Det funkar hur bra som helst. HenrikM |
|
|
Hej. Jag uppfattar som du bekymrar dig för att markfrigången ska bli för låg. Men jag tror att det är tvärtom. Du kommer att öka din markfrigång. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tjena... Jag tror också att du kommer att öka din markfrigång, men det kan bli problem om du har för bredda fälgar som till ex. 18*10 bak, då kommer de att ta i, i skärmen o då måste du bredda ut skärmarna... annars om det är 18*8,5 bak så ska det inte vara några problem... Länk |
|
325TDS |
Jag kör med 225/40 18" på min 325..går finfint..:)..ska försöka sälja min 325 tds och köpa en 325 Coupé nu bara..:)..hellst med full M3 optik..och skinn..o massa annat kul..men många är drömmare när det gäller priserna. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.