|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet om det finns ett relä till dimljusen och vart dom i såfall sitter? Its not what you got.its how you use it | |
|
Sitter i säkringsbox märkt LKM alltså kombinerat med hel o halv.Finns dom som saknar dim funk. mvh/trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
men jag har ju dimljusknappen & dimbakljuset funkar ju så då borde la det funka tycker jag Its not what you got.its how you use it |
|
|
Vad är ditt problem? Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Att inte framdimljusen vill funka.jag köpte dimljus för några dagar sen.& det har inte suttit på innan så jag tänkte att det kanske var nått relä som jag behövde. Its not what you got.its how you use it |
|
|
Det var väl framdraget o klart med kablar? kolla säkring,kolla även bakom knappen (ta ur) om det finns två kontakter prova o skifta. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Gör som jag gjorde på min gamla E-34, jag drog helt sonika nya ledningar fram till dimljusen. Köpte en kabelsatts med relä och allt, kopplade den till dimljusknappen på intrumenteringen, på baksidan. Oftast är kablarna så påverkade av tidens tand att nytt är det enda som gäller. Hela jobbet tog ngn timma. Vänligen Tommy NoFear |
|
|
ok det får la bli nytt då. tack för hjälpen Its not what you got.its how you use it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.