|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Perkka |
Bråkade med morsan i bilen utanför Vivo för ett antal år sedan.. Blev så j*vla förbannad så jag klev ur bilen & drog igen dörren allt vad jag orkade =( & PANG! Så small rutan, ajdå.. Vet ej om det var ytspänningar i rutan sen förut, men men :) Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
Perkka |
Bråkade med morsan i bilen utanför Vivo för ett antal år sedan.. Blev så j*vla förbannad så jag klev ur bilen & drog igen dörren allt vad jag orkade =( & PANG! Så small rutan, ajdå.. Vet ej om det var ytspänningar i rutan sen förut, men men :) Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
burnade söner polaren baxaxel på hans 245 när min bromsservice inte gick lika smidigt som ja tänkt mig och sparkade in dörren på vinterbilen (Ascona A) när bilen blivit för "fuktig" i motorrummet efter automattvätt... där går min gräns... aldrig min M!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
haha fan va snyggt alla som blir förbannade å slår sönder sina bilar..... har inte lyckats paja nåt för 15 tusen, men ett par baklysen har man väl sparkat sönder i vredesutbrott på bilen : ) skönt att höra att d e fler som blir aptokiga ibland.. |
|
|
HAHAHA har personligen klarat mig ganska bra från riktigt allvarliga utbrott. Min far gjorde en rolig grej i somras. VOLVO dörrlåsmekanismen krånglar. Smäller igen dörren funkar inte ,... hä .. testar olika metoder drämmer igen säkert 20 gånger. Sen tar han ner rutan "för att släppa spänningen i dörren) Drämmer igen dörrjäveln hårt som fan. Det slutade med att han hade Stora jävla glasbitar i ansikter halsen. (ögonen klarade sig) Överallt. På passagerardörren satt det stora glasbitar fastkilade i dörrsidan... allt var helt sönderskuret massa små hål jack på allt... glas precis överallt. Jävla VOLVO ! |
|
BBrahme |
Man får ju bara hoppas att man slipper möta er i trafiken............. |
|
Eller på parkeringen ... hehe /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Hej! Jag har en kompis vars farsa är lugn som en filbunke, när han blir arg så brukar han gå i från, men som alla säkert vet, någon gång så bränner det till och så har man fått ett vredesutbrott. Det är inte alla som slår/sparkar sönder saker, man kanske svär en lång harrang och slår näven i bordet. Men någon gång så tar tålamodet slut för alla. Jag har själv ett fruktansvärt temperament, jag har aldrig pajjat något för 15000:- Men gudarna skall veta hur många hjulsidor jag har sparkat sönder i rent raseri, nu mer är det lättmetall fälgar till både s&v däck som gäller. Så länge man förstör för sig själv och inte för andra, så tycker jag varsågod att ta sönder era bilar eller vad det handlar om, det är ändå ni som står för fiolerna i slutändan. Men för guds skull pajja aldrig för andra!!!!! Beemer-Tompa *PLATTAN I MATTAN* |
|
M_Razani |
Jag brukar försökat hålla mig lung, gå hem och sedan gå lös på dörrar, bord & stolar (jag vill ju trots allt inte skada pärlan) allt som är någorlunda mjukt och inte kommer att kräva allt för mkt sjukvård. //Flashy\\ |
| M-Razani: inte riktigt lika effektfullt at gå hem och spöa upp soffkuddarna... | |
|
nä men betydligt mer ekonomiskt |
|
|
Guud, jag tror jag skrattar så jag dör efter att ha läst alla diverse inlägg! ;)) /Magnus |
|
|
Ja, man blir road av man inte är ensam med ett humör som blossar upp, när allt inte går som man vill!! Idag när jag skulle åka hem från jobbet, så stog man och slira i en 1/2 timme, jag la på sommardäcken(215/40-17") när det var fint å varmt ute, det är inte lätt att ta sig fram med dom däcken när gatan va full med snö. Kom inte ut från parkeringen utan hjälp, blev bogserad av en gammal Landrover, snacka att han skratta gott. Jag vart så j..la förbannad att man va så dum att man trodde att det skulle hålla i sig (vädret alltså). Så min s-däck fick ta emot ett par välriktade kängor, fick så j..la ont i foten så att nu haltar man å tårna mår inte så bra. Tänkte ta bussen till jobbet imorgon! Nästa år så ska jag vänta till sista april. "det finns bara ett märke" |
|
|
Satt i bilen och behövde ringa ett samtal när telefon la av varje gång den kopplade upp. Så sonika så drog man ner rutan och hivade ut telefon. Tjejen tittade på mej konstaterande och återgick till att läsa. Kände mej väldigt nöjd då jag annars brukar få dåligt samvete efter det naturliga vredesutbråttet med ekonomiska konsekvenser och förvånade grannar över mitt kompletta ordföråd. Tyvär så kom jag på att jag behövde sim-kortet så det var bara och lägga i backen och börja leta. "Tänk vad kompliserat det blir när en sak leder till en annan" |
|
|
Hade en CD-spelare som hade en hel del hyss för sig... Den fick dö den hederfyllda bilstereodöden utmed E4:an... Så om ni ser en Clarion i ett dike någonstans så hälsa från mig ;-) Och jag hade sinnesnärvaro nog att plocka ut favvoskivan innan hivningen! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
jag har aldrig ens varit i närheten av att slå sönder någon av mina bmw's. detta är för att jag har lärt mig att man bara ångrar sig efteråt. när jag var mindre spelade jag väldigt mycket golf. varje gång jag slog lite för många dåliga slag i rad, knäckte jag klubbor över knät, slog hål i bagen, eller kastade klubbor åt alla möjliga håll. men efter ett tag började man mer och mer inse hur dyrt det blir. när man har slagit sönder tre golfbagar totalt. slagit sönder fyra golfgolfparaplyer till oigenkännlighet. knäckt skaftet på ca 25 klubbor. så börjar det svida i plånboken. vips så tänker man helt plötsligt efter innan man slaktar sönder saker. detta ledde till att min gamla krånglande e21'a klarade sig oskadd trots mycket fel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.