AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
687

vita baklampor till Z3 Coupe?

Hittar ingenstans vita baklyktor till Z Coupe. Det finns massviss till Z3 men jag har nog gått igenom 100tals sajter utan att hitta någon till Z3. Jag vill hälst ha den typen som sitter från fabriken på den senaste modellerna av E46Ti (Compac) dvs med klar glas, krom under glaset och markerade röda och vita små lampor. I vissa annonser kallas detta även för "Lexus style". Men för övrigt allt i vitt är intressant även andra alternativ än dessa.

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Utbudet av baklampor till Z3 Coupé sträcker sig till BMW Original röd med vit blinkers samt Hamanns baklmapor med runda fiat-lyktor i.

/Per
Menar du Haman kåpor som man sätter övanpå orginal lyktor? Dem tycket jag inte om alls...

Jag såg BMW orginal, välgigt liten skillnad mot orginal och så kostar det 2700. Inte riktigt värt att byta när det är bara blinkersen som är vit.
Men kan det verkligen vara så illa att det finns inget annat?

_________
Nej man byter hela lyktan. Alltså insats och allt. Jag tycker inte det är snyggt, men jag ville bara säga att det finns. Ser ut så här: Länk

Ingen idé att byta till vit blinkers fram om man inte ska byta fram och sidorna med, ser bara konstigt ut. Och att lätta plånboken från 9.000:- som det kostar med lyktorna fram och allt annat känns lite väl mkt för att få bit blinkers. Bilen går ju inte bättre för det även om den blir bra mkt snyggare :)
Doh! Vit blinkers ska det ju vara, inte bit ;)
rocketboy
Har hamanbaklampor å vet inte varför jag köpte dom,ligger bara på hyllan å ser ensamma ut.
Tycker att det skulle se fördjävligt med dom på ;-)
Men dom gör sig bra på hyllan iallafall ;-))

Jag tvekar å montera dom för man får kapa upp hålet där insatsen ska sitta å då är det inte så lätt att sätta dit orginalgrejerna sen när man kapat upp ett stort djäkla hål i bilen.
Skit är vad det är...

Mvh
Janne
La ni märke till speglarna på den vita M Coupen som Zodaken hade i sin länk? Hur kan man byta superläkra Z3M speglar mot såna! Det fattar jag bara inte!

Hamann lyktor gjorde sig bätre på just en vit bil än dem gör sig på nån annan färg. Jag tycket ändå inte om dem...

_________
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.