|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Fick idag meddelande om att en kille köpt loss min gamla bil från försäkringsbolaget och ska laga upp den. Misstänker att han har lite planer för den. Bättre objekt finns nog inte att köpa. =) Länk Önskar killen lycka till och hoppas få se min gamla pärla rulla en dag igen. /Edvard BMW CS # 4503 | |
| Joo faan jag känner igen den :) | |
|
Du har stylat den snyggt Micke ;D Hoppas vi får se den i snyggt bumer skick åter igen någon gång! |
|
ant |
aj. svider det inte att se den i det skicket bumper? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Det borde svida. Jag tycker det svider att se den så där och jag har ändå aldrig sett den i verkligheten.. | |
|
Gråter, den M3an var för fin för ett sånt öde :( No turbo shit, just real power! Länk |
|
|
Buuhu :( Man får ju kalla kårar av att se en kraschad röd M3'a. Min är iofs Hellrot men ändå... /Wille |
|
|
Det måste kännas tungt Edvard. Jag som var så nära på att köpa just den bilen, hade detta varit fallet så hade den fortfarande stått i garaget. Tråkigt men sant!! Jaja, kul att någon tänkt fixa till den. ---- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Aj aj aj AJJJ!!!! den som var så fin! Men vem vet, den kan ju bli fin igen. Bättre än att krossas till grus på skroten.... /K |
|
|
Bumper: Nått ja missat nu känns det som, men vad har hänt med bilen? ser ut att vara en ganska rejäl smäll det där.. Va verkligen inte roligt att se, men desto roligare att nå´n vill göra iordning den! Mvh /// Clyzzon Länk |
|
|
Hej igen. Ni som inte har hängt med i svängarna riktigt; Sålde den förra hösten till Micke 74 på forumet. Han ställde av den och nu i vår så hann han knappt ställa på den förräns olyckan var framme. Gick visst lite för fort i nån kurva. =) Försäkringsbolaget löste ut bilen och Micke 74 fick sina pengar och gjorde en bra affär då han köpte bilen till ett bra pris samt att försäkringsbolaget betalade bra för den. Killen som köpt bilen från försäkringsbolaget är ingen som Micke 74 eller jag känner. Men tydligen så visste han att jag ägde bilen förut då han mailade mig bilden på bilen där det även stog att han ska laga upp den. Eftersom Micke 74 körde av ut på en åker, så är skadorna inte så omfattande som det ser ut och efter lite plåtjobb så är den nog i fint skick igen. Visst, det är aldrig kul att ens pärla råkat ut för hemskheter, men hellre att den lagas upp och får fortsätta att leva än skroten. Förutsatt att den repareras ordentligt. Bild på bilen ni som inte vet om att den finns på galleriet: Länk /Edvard BMW CS # 4503 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den går absolut att göra fin bil av igen, sett betydligt värre än det som fixats till av skicklig hantverkare med rätt utrustning. ///MVH Hasso Länk |
|
En kompis åkte också av för nån vecka sen med sin M3:a. Den löste bolaget in, så den går kanske också att köpa loss. Den var också i ofattbart fint skick (et jag sett av den). Synd på en så fin bil, men huvudsaken är att inget levande skadas. Det andra är materiella ting, men TRÅKIGT är det säkert ändå!! Den häringa röda M3:an har jag kollat på MÅNGA gånger i galleriet och "drömt mig bort till"... Jag har aldrig kvaddat nån bil, men råkat ut för några inbrott. Man blir så fruktansvärt ledsen och besviken när man får se sin pärla förstörd på något sätt. Det blir liksom aldrig detsamma igen på nåt sätt. Lagat och omlackat osv. Känns inget kul alls!! Hoppas bara att nya ägaren får ihop den på ett snyggt och bra sätt, så är den säkert ute på våra vägar snart igen. /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
|
Fin inuti var den oclså!!! Länk |
|
|
man brukar väl kunna köpa ut sin krockade bil av försäkringsbolaget för runt 20% av vad bilen värderades till... det gjorde jag iaf med min M3:a. /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
Papageno |
Inte konstigt att premien på M- bilarna är skyhöga |
| Konstigt att inte jag fick bilen + pengar :( fick ett STORT nej i örat när jag frågade . Men det slutade bra för min del iaf .... som sagt var så är det roligt att höra att den ska lagas ... jag trode bombsäkert att den skulle till skroten pga att jag inte fick ta bilen . faan vad jag saknar den ! *snyft* nästa sommar då ska jag faan ha en M3 igen :) | |
|
Som sagt var så ta det lungt med era M3:or!!!Min står ännu i garaget,men jag har nu fått skattemärket + försäkring på den så nu väntar man bara på att det ska bli bättre väder så man kan provköra den lite.....dock försiktigt så att man inte kör i diket! Mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.