|
|
|
|---|---|
|
Nu är jag ju givetvis part i målet men.... Nya BMW 5-serien ser cool ut. Lite spejsad dock Förra var slank och svalt kontinental. E34 är fortfarande den kaross som jag gillar bäst - med ett par fälgar som passar till karossen och gärna något sänkt så är den BRUTAL Lite mer som åtminstone jag föreställer mig BMW Vad tycker ni andra? | |
|
Hur många trådar finns inte i detta ämne men ok... Som helt partisk så håller jag med Semper. Karrosen har allt man kan önska sig av en bil. E-36:an var fin men idag så är den mest sönderstylad, och så inredningen och hela instrumetkonsollen inte så tilltalande enligt mig. Hellre E-30 än E-36. // Ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
Marcel |
Håller med "Semper fi" och ja, E34:an är den snyggaste karossen som BMW har tillverkad, EVER. Jag kan fortfarande säga WOW när jag ser en snygg E34:a, däremot när jag ser en E30 så brukar det vara, jag har haft några sådana, men de är OFFSIDE nu. bmw_m6// E30 är också fina, men de efter 88 med shadowline, de tidigare E30 är inte vackra, det är däremot en E36:a. När jag ser en E30 så brukar det vara" jag har haft några sådana, men de är OFFSIDE nu" |
|
E30, E36 och E34 ser hopplöst gamla ut, ledsen men det är bara att inse att åldern har tagit ut sin rätt.... Tycker fortfarande att E39 ser bra ut, men den nya 5-serie'n är ju bara för läcker..... Vill ha!!!!! Tyvärr så börjar 3-serien (E46 självklart..) bli lite för vanlig så det är väl bara att beställa en ny M5 när den visas (vet nån när..??) /// Rocco |
|
|
Håller med. E34 är en av de vackraste karosserna någonsin. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| nofx16, exakt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.