AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.552

Nedlackning av E36 Snyggt eller Fult ?

Sida 2 av 2
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
till 99% tror jag att folk tycker det är snyggare med nerlackning..
dom som inte har det dom klagar väl :) men inerst inne så tycker dom nog oxå att det är snyggare med.. hehehe

----------------------
King of the road
325TDS
Man MÅSTE nerlacka bilen. min är inte de nu. och jag har 18" tums fälgar och m3 speglar..att den inte är nerlackad gör att bilen ser ut som en snik modell..förstår inte varför bmw inte nerlackade dom från fabrik? kan det ha kostat så mycket mer o lacka den nertill? jag ska lämmna in min snarast. 2 tusen skulle jag få det för..det tycker jag var bra pris. blir en annan bil efter det iaf.

Visa användare
140
HenrikM
BMW 525it -05
BMW 318it -02
Min bil såg ut som en Fiat, så jag lämnade in den för nerlackning. Kostade 200:- & blev skitbra! Nu syns det att det är en BMW! Kanske skall nämna att jag känner killen som lackar... =)

HenrikM
Marcel
SubZero//

Jag ska lacka den;) Det är klart snyggare med nedlack.

Länk
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Massvis av BMW är ju nedlackade original så det ser ju inte "hottat" eller "icke-original" ut att lacka ner.. Om du var orolig för farsan d.v.s.
En sak som jag tycker e rätt snyggt är att på en röd eller silverfärgad bil lacka nedersta delen i matt svart. Ser extremt original ut, som om bilen kom direkt från fabriken.
Kombinera med en uppsättning BMW original 16" hjul (helst E36 328ans, snygga som synden) så kommer din bil se mycket stilren ut.
En sak kan nog alla vara överens om iaf, den smutsgråa plasten längst ner som ser ut som allvarligt solblekt, e inte särskilt snygg
-d
299
-dB
130i -07
min är nerlackad från fabrik, så det var nog orginal på min att den var nerlackad alltså ingen hottning.

jag tycker att den skall lackas ner blir mer enhetligt utseende om allt är i samma färg, plus att bilen blir mindre plastig
"Crisse" Ja den där gråa plasten är nog bland det fulaste som suttit på en BMW

Step on it!
To
246
Tommy^
325 diesel touring -07
Tycker BMW borde lackat ned alla bilar redan vid tillverkning!

Länk
De
74
DeeXTeeR
318iS TIC -91
318iS -91
klart du ska lacka ner den.. allt annat vore bara dummt.. blire bara bra gjort så äre nog ingen som tänker på att de inte e så orginal om du senare ska sälja den..
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Det är verkligen skillnad på plast och plast, plast kan vara snyggt men den där gråa plasten tar priset, sjukligt ful och E36 ser faktiskt helt fruktansvärd ut på det viset, liknar tidiga volvo 850 med gråblekta kofångare...ser ytterst billigt ut.
dom lite finare modellerna har ju nerlackat, hälsa din farsa d, och lacka givetvis ner den, du vill väl inte skylta med att d är en snik?
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Nedlackning är ett måste. Lacka!

Mr C
Su
49
SubZero
BMW 525I -01
Jo det bli nedlackning...
Kan även hälsa att min otroligt pedantiska far nog tyckte att nedlackat var "tjusigt" när han fick se bilder på en nedlackad E36.

Nu återstår det bara att hitta någon som kan göra det bra och billigt.

Hör gärna av er om ni vet någon i Östergötland som är bra.

/ Calle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.