|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Ja det här va rätt oseriöst! | |
| Inte så ofta som någon gör så här men Burns verkar inte vara riktigt mogen för sin ålder. | |
|
Är det en snorunge i en grön M3 ? Eller kanske drömmer han om en... |
|
|
Allså läs i Burn1s presentation. :) Han vill väl väcka uppmärksamhet eller liknande. Om du inte ser skillnad på en e36 m3 och en Fordsierra lär inte Brudarna i Arboga göra det heller. Slutsatsen av det får du dra själv. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
ml99: Ljuger man om sitt bilinnehav kan man även ljuga om åldern. Det är ganska naturligt att pyssla med smutskastning och befängdheter i vissa åldrar. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Måste vara en riktig drömmare han burn1s | |
|
Han har säkert en på väggen :) D.v.s. en Snorgrön Sierra |
|
|
Haglund: Kan nog så vara. Nu lägger jag ner ivarjefall. Puss och kram |
|
| Han har precis varit ute och kissat i sandlådan där dom andra barnen leker... | |
|
Alltså sluta bli så sur för man tycker en bil är lik en annan. Och jag fattar inte hur ni kan bli sur över att bli jämförd med ford, däremot kan jag förstå om ford blir ledsen i ögat. Skriv istället vad ni tycker olikt dem emellan. Kan vara roligare att läsa. Jag tycker själv att dom nästan är precis lika. Spinner som få |
|
|
Haglund: Jag gissar på att han är 15 år och har egen Mini-Z |
|
|
burn1s: Jo anledningen till att folk inte tar din jämförelse seriöst är för att det inte är en seriös jämförelse från början. Att det är stor skillnad på en E36 och en Ford Sierra kan en blind se. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ni är bara vis för jag har mer hästar än er. Sen har jag snyggare färg med. Och jag var bara ärlig när jag sa att e36 var lik ford. och ärlighet varar längst, tänk på det grabbar. Ljug inte för er själva. kram Spinner som få |
|
| omoget.. verkligen omoget | |
|
Jo vänta burns jag har ju hittat en likhet, dom har båda 4 hjul. Mer än så kan jag inte komma på. |
|
|
fler hästar? Kan så vara, jag har aldrig lekt med my little pony. Syrran gjorde nog det iof... |
|
|
Dett är inte bara burn1s som bryter mot eventuella regler och förmaningar i denna tråd. Att svara på något dumt och oseriöst är lika illa det. §6. Då och då kan det hända att inlägg eller debatter av olika anledningar spårar ur. När vi bedömer att så har skett kommer debatten (tråden) att stängas eller raderas, liksom eventuella nya inlägg i den aktuella saken. Verbal pajkastning hör inte hemma på BMWPower och det är vår förhoppning och mål att dessa regler ska vara till gagn för alla seriösa användare. Om du trots allt utsätts för sk. "flamethrowing" eller pajkastning, SVARA INTE med ytterligare text som skulle kunna förvärra situationen. Det finns andra sätt att lösa detta än på forumet /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Haglund. Bli optiker eller nå. Även du vet att blinda inte kan se. Dock coolt om dom såg skillnad på en e36 och ford. Kanske typ är som en medecin? Spinner som få |
|
| SUck........................ | |
| Men det är ju klart att man inte ser så stor skillnad om ens bilar är i skala 1/100 som personer i din ålder(7år trotsåldern) nog har. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.