|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
hogbergs |
En b7s:a Länk |
|
Coupe'n är inte ens aktuell .... ... eller intressant för mig iaf. Sedan ska det va , 6-serien tillverkade mycket längre , och därför finns det troligen många fler . Prisnivån är helt i sin ordning iaf. 230000:- ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Markkus : Ja du menar så , jo Scheel-stolarna fanns bara som tillbehör på tidigare E12:or inte på dom senare M535i e12 ... 525 -74 med 3.0csi motor och scheelstol för föraren skulle inte vara fel , troligen hade dessa "specialbilar" det ursprungliga chassienumret och var registrerade som vanliga 525 och 528 (utan i) med vissa ändringar på effekten på pappret . 533:an var väl den enda som fick en egen skylt av dom tidiga bilarna och den Afrikanska 530 . Det fanns även andra speciella tillbehör på dom tidiga bilarna . Scheel stolarna tror jag bara fanns i ett utförande ... passade troligen på både höger och vänster sida men såldes nog bara som förarstol då dessa var VÄLDIGT kraftigt skålade. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Är det någon som vet om man kan ta bort vingen på en m5:a? Hur sitter den?? Måste man köpa en ny baklucka för att det inte skall synas att den har suttit där?? // F |
|
|
Ursäkta...fel forum.. |
|
|
The Sentinel, Det finns inte fler av B7S Turbo Coupe än E12 B7S Turbo. Coupen är limiterad till 30 ex och sedanen till 60 st. |
|
|
Janne2 : Ok , kände jag inte till . Kan tilläga att det troligen bara finns 15-17st B7S Turbo av sedanmodellen kvar idag ... ömt vårdade bilar . Vet ej hur det är med 6-serien idag . ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.