|
|
|
|---|---|
|
köpte en mobilladdare igår, stoppade in den och provade ( en cigg laddare alltså ) den laddar inte, cigguttaget verkar dött, har bmw 325 e36 91or en egen säkring till cigguttaget? eller kan cigguttaget vara urkopplat? /help needed! | |
|
Haha gjorde EXAKT samma grejj. javla skiten laddar inte tänkte jag. har inte en aning om va de kan va, när jag trycker ner cigggrejjen så blir det inte varmt där heller =) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
så du har nöjt dig med att inte laddaren funkar?`haha okej :) jag har då tänkt fixa det :) |
|
| Har typ samma problem med min BMW. Tryckte ner ciggtändaren för nån vecka sedan och den har fortfarande inte ploppat upp. Nån som har nån ide? | |
| Bytte säkring och nu funkar det klockrent! | |
|
Lyfter denna tråd igen då jag har samma problem. Är det någon som vet vilket säkringsnummer det är till cigguttaget? Det står på tyska i locket och jag kan inte det så bra. I min svenska instr.bok står inget heller. Det står "se locket". ///Foppa |
|
bm 175 Caddy 1.9tdi dsg-08
Caddy 2.0sdi-04 Toyota Hilux-10 Audi A4 2.0tdi Quattro-09 Bmw 530xd -08 |
hehe det är nr 28 BMW är best.... |
|
bmw 325i cab: jag ser på denna sida att det är nr 28 till E30 Länk Så det är likadant till E36 ? ///Foppa |
|
| det är väl bara att se vilken säkring som gått? Inte så svårt | |
|
Då vissa har olika färger är det svårt att se. ///Foppa |
|
|
Anzünder hette Ciggsäkringen. Det var nummer 32 och var på 30A. Bytte den nu men får fortfarande inget liv i mobilladdaren eller ciggtändaren. Vad göra? ///Foppa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.