|
|
|
|---|---|
|
Undrar lite över hur många 7serie det rullar i Sverige? Nån som vet? Mvh Kim | |
|
Jag har fakta någonstans hur många E32 som det tillverkades vissa år, men då i hela världen, totalt producerade. //Schnitzer |
|
Scheckheft |
hej, vilken modell - E 32, E 38? Borde inte bilregistret har alla uppgifter? Frågan är om de kan/vill göra en sådan databaskörning för att få fram uppgifterna. /Scheckheft |
|
Scheckheft: Om man ber dem snällt så kan de nog skicka på E-posten, men inga reg. nummer och personuppgifter givetvis. //Schnitzer |
|
|
Scheckheft: Både E 32 och E 38. Ska kolla med bilreg.(att jag inte tänkte på det) Mvh Kim |
|
Scheckheft |
Hej, kim750 - skriv gärna ett inlägg om vad du har kommit fram till i din kontakt med bilregistret. Kolla om de kan plocka fram en seperat lista (E32 - E 38). Vore faktiskt lite kul att få veta. /Scheckheft |
|
Kollade med vägverket. Det jag fick fram var följande: 728: 633 st 730: 1159 st 740: 1382 st 750: 1050 st Av dessa var 1005 st avställda. Han kunde inte få fram dom i de olika modellserierna(E23,E32,E38). Jag blev lite nyfiken, tycker jag ser 7seriebilar överallt här i Stockholm. Kan ju kanske vara för att man tittar lite extra på sånt. Mvh Kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.