AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.296

uppförande på bmwpower

Sida 1 av 3
Har efter lite natt läsning här blivit lite stäld till att folk skriver onödiga komentarer om folk å vad dom åker för bil , nervärderande ut tryck om folks etniska påbrå, person angrepp och så vidare.

Jag tycker att man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad av andra.

OBS jag är inte ute efter att provosera någon eller nått liknande utan jag är enbart ute efter att göra det lite trevligare här!

MVH Martin

Länk

Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Tycker nog att det allra flesta sköter sig bra. Men det är precis som i verkliga livet, en liten klick människor förstör för den stora massan.

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Jag tycker nog att de är ganska lugnt här jämfört med många andra forum.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
bo
282
bobbby
320i -91
De e bara o hålla med. Ganksa lungt. Händer väl lite då o då att de hettar till men de kan de få göra ibland

¨
bobby
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Tycker nog att det är städat, så städat man kan förvänta sig. Positivt, kunnigt och hjälpsamt är mitt intryck. Det jag kan irritera mig på ibland är dock att en del avviker från ämnet, då är det ju bättre att starta en ny tråd med relevant rubri, efter det att man provat Sök inlägg förståss ;-)

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Visa användare
216
what
E30 318is -90
Det enda jag stör mig på att folk inte söker först tex Angeleyes finns 100 trådar om den och massa andra saker Moderaterna på forumet borde städa och flytta trådar och tydligare rubriker skulle vara ett plus för alla..

Men jag tycker det är rätt lungt här med personangrep jämfört mot många andra forum

/what

Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Det är inte så farligt att alla inte använder sökfunktionen tycker jag. Det är inte alltid det första man tänker på när man äntrar ett forum för första gången kanske. Man lär sig av sina misstag.
Om man nödvändigtvis måste klaga så tycker jag det ibland till och med är svårt att förstå vissa inlägg då de är väldigt dåligt stavade (dialekt i skriftspråk?) och det är en massa särskrivningar, saknar skiljetecken med mera.
Personangreppen är få och åtgärdas alltid (vad jag ser) av moderatorerna. Funkar finfint.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Moderatorerna skall möjligen lägga sig i, inte moderaterna....
Vi skall inte klassa folk i politiska läger här....
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hubbe:
Du vet väl inte vad moderatorerna har för partitillhörighet? :)

FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
what, "you say what?" 10 kredits till dig för moderaterna, den var bra :-)
Jag tycker det är en utmärkt stämning här på forumet. Personangrepp hör till ovanligheterna, och några etniska påhopp har aldrig, vad jag sett, förekommit. Det enda som ibland kan vara lite störande är det som "Haglund2306" kom in på, dvs märkligt formulerade inlägg. Inlägg kan ibland vara i det närmaste omöjliga att förstå. Nu har jag full förståelse för människor med skrivsvårigheter, men i de flesta fall verkar det handla om rent slarv.

/Kristian
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Haglund: Nej det är sant. Är nog fler M här än S gissningsvis med tanke på vad som körs... Få sossar i BMW även om Persson körde 7-serie tills för inte så länge sedan då den fick bytas ut mot en S80.

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hubbe:

Säker på att han inte har kvar en tysk? Har hört att en Mercedes S-klasse står skriven på någon i hans närhet (eller tappade han den bilen i skilsmässan när den stod på hans f.d. fru kanske?) och att han brukar den när han åker privat.
När han hade 7-serien använde han ju den bara privat och när han skulle synas så körde han Volvo (betald av Volvo) för att verka vara en av väljarna...

Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Persson har beställt en 760 Yachtline.

Mvh Magnus

Länk
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Det var något inslag i tidningen eller nyheterna här i veckan om hur "svenska" partiledarna var i sitt val av prylar, samtliga hade ericsson/sony telefon, person hade bytt sin BMW mot en volvo bl. a.
Men man kan ju kanske inte lita på att de har rätt.
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Tycker nog att det är lungt här på forumet om man ska jämför med andra forum där det förekommer en hel del skitsnack.Jag uppfattar det som att här finns dom som vet något om bilar,
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Med olika kunskapsnivå vilket de flesta verkar acceptera...

Själv ska jag erkänna att jag är ganska novis inom mekandet.

Mvh Magnus

Länk
Jag tycker också det oftast går städat och lungt till på BMWPower, trådar som spårar ur totalt brukar försvinna när personangreppen tar vid.
Klart mycket högre nivå än de andra forum (märkes och märkes oberoende) som jag varit inne på.

Mvh
/Wille
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
Jag ÄLSKAR BMWPower och jag älskar forumen!
tycker stämningen är bra, mysig och trevlig...
skulle man överleva en vinter utan BMWPower!?

Sen tar jag verkligen åt mej när vissa klagar på stavning osv..
jag är väldigt slarvig med hur ja skriver, får skylla det på tonårstiden i diverse chater där det var viktigare att man skrev fort än korrekt...å de sitter väl i... skriver förbannat fort... men oxå rätt illa...

/Jonas
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Instämmer med samtliga ovanstående som lovordar BMWPowers forum och håller det högre än genomsnittet!

Håller även med Haglund och Kierkegaard om att språkmissar och sär skrivningar kan driva en till vansinne ibland(lite språkpolis är man nog, sorry folks). Ett tips kan vara att skriva sitt inlägg i en ordbehandlare(MS Word etc) innan man postar det, så kollas stavning och grammatik upp till viss del. Framförallt om man gör ett låååångt inlägg.

Annars vill jag ge credit både till de som arbetar med siten och till alla kunniga, trevliga personer som finns här. TACK!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
216
what
E30 318is -90
åh! vilken miss jag garvade som fan när jag insåg felstavningen!
hoppas ni hade lika kul som jag ;-)

Moderatorerna menar jag givetsvis och inget annat..

/what

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.