|
|
|
|---|---|
| Någon som vet vad detta kan vara för fel på värmen i bilen. Den fungerar på alla lägen utom när man vill att den ska blåsa direkt på en då kommer det enbart kall luft. Värmen fungerar om man vill ha mot golvet eller mot rutan. | |
| Om du har en 94a eller äldre går det inte att få varmluft genom de stora spjällen, enbart friskluft. | |
| jag får varmluft geom det stora spjället, går att ställa med en ratt på kallt eller varmt. | |
|
På dom äldre bilarna finns det inte värme i mitten spjället på grund av att man inte ska somna. Nån typ av säkerhets funktion. Man får rikta luften på rutorna om man vill ha värme Kör så det ryker!! |
|
Axel |
Jag har en 92a och jag får varmluft genom instrumentpanelens utblås,självklart skall du få värme men du måste vrida rullen mot rött ovanför utsläppet MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
| vadå ovanför utsläppet..,,rullarna sitter ju under,,, | |
|
jag får oxå varmt genom det stora spjället den som säger att det inte går är trög BMW ROCKAR FETT |
|
|
Peter_S61: Jag har aldrig sett nån äldre än 95 som kan ge varmluft men det måste väl ha varit extrautrustning då. Det är inte läge att kalla andra människor tröga om du själv är arbetslös. |
|
|
spelar roll det var ju inte det som diskuterades eller ???????? BMW ROCKAR FETT |
|
|
Jag har med en 92:a och det går hur bra som helst att få värme i mittutblåset om man vrider ratten till rött. Varförskulle den "rullen" annars sitta där?? Mvh |
|
| Du kan bara få värme genom mitten spjället om bilen är utrustad med AC. Annars är det bara friskluft som gäller där. | |
|
Någon som vill veta vad som händer om man sätter den på det kallaste då? (om man har AC)... Då tar den maxkyla direkt ifrån evaporaton. Så det så. PS. ganska onödigt att kalla någon för trög eller DS. /Tjockflytande men inte trög ;) |
|
Axel |
Förlåt jag menade under utsläppen,det gick lite fort. Och funktionen är inte extrautrustning. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.