AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
242

Behöver köpråd, Vilken bmw skall jag välja?

Tjena!

Tog lappen i måndags, och självklart blir man bilkåt direkt, hur oekonomiskt det än må vara :)

Vad jag är ute efter är en glidarbil, som jag ska ha feta ljudet i, dvd, skärmar i nackstöden, ps2, allt sånt lull lull. Prestandan skiter jag i, känner inte för att ha en prestandabil när jag är såpass oerfaren ändå. Komfort och multimedia är prioriterat. Jag vill helst inte lägga mer än 30-40 papp på själva bilen. Jag vet att det är att sikta lågt, och man får ju vad man betalar för, men det borde väl finnas några objekt i den prisklassen. Så vad ska jag leta efter? En rymlig bil med liite lyxkänsla iallafall, 5-serien?. Kollade runt lite snabbt och hittade denna till exempel:

Länk

Jag är inte ute efter nån kebabräser, utan diskret touch.. Vore schysst om ni kunde dela med er av förslag på modeller jag ska kika på, driftkostnader på dessa bilar, eller kanske nån tillochmed har nåt kul till salu??

Egentligen borde man väl köpa en rostig toyota starlet som första bil, men hur kul är det :)

tack på förhand
Jag hade nog satsat på en 5 serie av den modellen som du själv hittat. Finns en uppsjö med fräscha sådana för rimliga pengar.

När du hittat ett tänkbart objekt, glöm inte kolla vad den kostar dig i försäkring innan du slår till.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.