|
|
|
|---|---|
|
Det verste jeg har sett er en som hadde smurt tectyl oppå rust for å skjule det. Og så er det jo en del som tapper luften ut av hjulet på høyre\venste side om bilen trekker til siden... Har noen vært ute for noe annet? | |
|
En lackerare jag känner sålde en lasbil som var rostlagad med silver tejp och lite lack ovanpå det :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Att spackla upp skärmkanter genom att hålla en hand bakom och spackla på och sedan lacka och slipa så det ser bra ut har man ju varit med om. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Og noen fyller i et par liter olje ekstra for å dempe eventuelle ulyder fra motoren... | |
|
Rostfri (nyfixad) SAAB 9000 med lackerade klistermärken över rosthål (seriöst gjort, kanterna var nerslipade ;-) ). Dessutom patentlagade trösklar, tydligen passar ölburkar fint och det är dessutom ett utmärkt mothåll för spackel... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Mattan |
Bananskal och sågspån i bakaxeln för o tysta den!!!!!!!!!!!! |
| Jag fick en bil av en kund för en massa år sedan. Det var en volvo 740gle som såg frdj***** ut. Han frågade om jag kunde byta bromsar fram på den. Han hade försökt själv en stund men utan framgång så när jag körde in bilen på lyften hör jag hur det SMÄLLER till om höger framhjul och det var oket som låg imot fälgen, kvisten som satt där istället för en M12 hade gått av. : ) Den killen hade tur som klarade sig hela vägen till verkstan. Jag vet en annan som satte en ica påse runt drivknuten på en suzuki baleno. Ni kan ju gissa hur den bilen såg ut undertill. Och första aprill var igår så jag talar sanning. : / | |
| bump | |
| Den värsta fullagning jag hittat på en bil som jag var spekulant på var en reservhjulsbalja på en 240 där ägaren hade kört ner en filt i botten och sedan spraylackat den på utsidan. Jag skippade den bilen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.