|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej, hittade denna BMW som är till salu för 13 900 Euro. En 96:a Ovanlig färg och inredning. Någon som är sugen? Länk /Scheckheft |
|
Läcker så räcker, och blir över... Peo |
|
|
Mindre vacker färg förstör tyvärr... /Simon |
|
|
Får inte länken att funka. /T.P. Länk |
|
Scheckheft |
T.P. : prova den här länken: Länk /Scheckheft |
Bimmer7er |
Kul med folk med annorlunda smak. Personligen tycker jag att färgen är AP-ful. /// Bimmer7er |
|
Den länken funkade bättre :) Den var rätt så trevlig förutom färgen. Ska antagligen till Berlin i morgon hade den varit någon annan färg så kanske det hade blivit affär. /T.P. Länk |
|
| kanske lite lite odiskret färg på en sån. Såg en rödmetallic 7 för nån dag sen o den syntespå låång väg. den var faktiskt riktigt snygg:)men skulle nog inte köpa en sån vill va lite mer diskret. | |
|
Största anledningen till att inte köpa den är att röda sjuseriebilar är väldigt svårsålda. /T.P. Länk |
|
| vilka färger e mesteftertraktade? svart o blå el? hur ligger det till me oxfordgröna? harsett massor av sånna stående i hallar runtomkring. | |
| Varför är inte stötdämpartornen i motorrummet röda? Trots att det är en individual bör väl den vara rödlackad runtom om det är originalfärgen. | |
| Ja, lite förvånande att den inte är rödlackerad i motorrummet. | |
|
Till och med jag, som enligt många har en hemsk och pervers smak vad gäller färg på bilar, tycker att denna va brutalt FUL. Inredningen var tokläcker, men lacken var hemsk, framförallt på en sjua. Mysko med annan färg i motorrummet, så ska det inte vara? Han kanske tagit bilden på motorn från en annan bil... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Ha! en tomat-bil ;-) spekulation om det här med lacken i motorrummet: Kanske individual-avdelningen tar hand om bilen i ett så sent byggsteg att motorrummet redan är färdig och "fyllt". I min bil sitter en individual-typskylt på vänster stötdämpartorn, den verkar dock saknas på bilderna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.