|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
diamantsvart_bmw |
har tyvärr inte sett någon i örebro med BMWpower dekaler eller liknande, bara jag som har skylthållare Länk vill byta den mot en 325 eller 320 E36 |
| det har faktiskt hänt, det är trevligt och få prata med beemers ägare. Bmw ägare är ett trevligt folk:-)) | |
|
Var på Lure Coursing (Vinthundar som jagar "hare") i Toftanäs utanför Malmö i söndags. När vi parkerat bilen så såg jag att vi stod mittemot en snygg grön kombi 3-serie som hade de ypperligt fina skylthållarna. Höll ögonen öppna efter en person med div. Bmwpower attiraljer på kroppen (t ex keps m m) men hittade ingen. Kul med en "klubbmedlem" som man delar både bil- och hundintresset med!! |
|
|
Det finns 4-5 fina coupéer av samma typ som min egen i hålan där jag bor (Marks kommun), men man möts mest i trafiken och undrar vem det kan vara där bakom ratten. Om jag ser någon på parkerad eller på macken skall jag ta mod till mig och snacka lite ;) Eftersom jag är "gubbe" så är jag sällan ute på kvällarna vid korvkiosken, hehe... Jag har beställt EU-skyltar och bmwpowers skylthållare i alla fall :) Jag köpte bilen i fredags, och blir mer och mer nöjd! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.