AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
359

M mattor

Hej!

Jag ska hämta min Z3 M coupe nästa vecka och skulle gärna vilja köpa till M interiör mattor. Har sett dessa mattor med ett stort M märke på som är väldigt snygga. Vet någon något om dessa mattor eller liknande? Tack!

Prova att slå NFS en signal 040 977919, vet inte om han har som passar din Z3 men i övrigt har han M mattor

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra forum..
Visa användare
175
Nibban
Åpel kadett -79
pcdoctor:

Har NFS nån hemsida???

///M5 POWER
208
nöjdet
530d Touring-99
min bror beställde mattor där men har väntat i 6 månader. han har ringt och pratat med dom och dom säger att dom skall skicka dom. men dom kommer aldrig

Länk
li
1.959
liste
535i -89
De har ett fåtal mattor kvar (eller hade för några veckor sen iaf) och jag vet inte om de har till Z3:an. Hemsida: Länk men där finns inga bilder, tror jag. Maila eller ring och fråga om de har mattor som passar. Finns bilder på Länk som NFS tidigare samarbetade med.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
NFS lovade mig mattor...men när jag kontaktade dom andra gången så var dom slut....?
Dom hade fler mattor i skallen än på lagret...
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hmm. Jag skickade ett email och ville ha. Det tog 2 dagar så hade jag dem på mitt postuthämtningsställe. Klockrent. Fungerade stenbra. Det var för bara några veckor sedan.
Tilläggas skall kanske att de är till E30.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Tack för hjälpen! Jag har nu hittat mattor hos leverantören i Danmark.

z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Jag vet en kill som har ett par M-mattor, fjäderbenstag, sportfilter och al-pedaler till en M-coupe, som du kan få köpa. Allt oanvänt.

Vill du att jag kollar vad han ska ha för sina?

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Hej!

Ja, kolla gärna med honom, det vore snällt!

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Apropå det. Det är ingen som har fjäderbensstag fram eller/och bak till E30 liggande? Verkar vara svårt att få tag på begagnat.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
MatroxMGA

Jag har mailat den killen som har mattorna + div andra prylar, samt givit honom din e-mail adress. Så han hör säkert av sig, om han inte spar dem till mig???

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.