|
|
|
|---|---|
|
Länk Är det nått att ha funderar på att ta hem och bygga ihop o prova sälja några. Men vad skulle man kunna ta för ett sånt system. | |
|
Det finns nog folk här som kör med sånt där har jag för mej. Testa sök funktionen, man hittar nog ett par inlägg om detta. ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
| Hittade bara ett men jag har hittat lite på zatzy om det. | |
|
coolt.. lite snyggare program till Pcn så är det ju värsta Fast and furius... /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Jag har köpt och kört på detta system i snart 4 månader. Det fungerar bättre än förväntat. Dessutom är det billigt. Länk Här finns snyggare program. |
|
|
Coolt system! Själv håller jag på och konstruerar ett eget system med tändning och bränslestyrning i en enhet. Jag har inte kommit så långt än dock. Ska först och främst se till att få tändningen att fungera för att sedan bygga ut det till att styra sprutet. Jag ska kunna kommunicera med en pc för att kunna ändra mappar och annat under gång samt för att kunna samla in givarvärden. |
|
|
Spretten : vart köpte du systemet? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Jag köpte från USA då kiten var kompletta. Nu får man köpa några komponenter själv! Priset var då 110 $ + frakt och betalningsupdrag = 300. |
|
|
Spretten : Du ska inte visa upp ditt bygge på träffen den 10:e maj? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Detdär vill jag se närmare på i verkligheten. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Det är lite långt till Gävle från Göteborg, så tyvär inte. Men de som har intrese för systemet kan ta kontakt med mig och komma och titta. Det finns grymt mycke info på länkarna som jag skrev tidigare om man letar. Nu sitter tubon på också :) men inga tryckrör e dragna en. Länk |
|
|
Spretten : Sorry såg fel på vart du bodde tyckte mig se Gävleborgslän :) /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
| Sprett: Måste säga att du byggt ett väldigt fint grenrör. | |
|
Jag sa det samma när jag såg grenröret... hemligheten låg tydligen i att en praktikant fick slipa det slätt tror jag;) Snyggt är det i alla fall... /Johan Länk |
|
|
Bäckis och Johan: Tackar så mycket för berömmet. Det ligger nog minst 100 timmar bakom det! I dag kom turbon på. Två saker måste lösas: Spridarna för små, Original! Kanske går att höja bränsle trycket. Någon som har några biliga spridare på minst 200cc. Jag har sprängt original insugsbälg, vilket var inte allt för otippat, skall nog göra en ny av gamla avgasrörsdelar. Länk |
|
|
spretten: Tips! Gå in på www.turboperformanceclub.com och kolla på delar säljes avdelningen i forumet. Där finns det en kille som kallar sig för cossyman som säljer Volvos ljusblåa R spridare som flödar 391cc@3,8bar. Sådana har jag köpt av honom och han var mycket snabb att skicka när jag hade satt in pengar på hans konto. Vanligtvis bruklar man få ge 200kr per spridare, och det är snusk billigt bara det, cossyman säljer dem för 120kr st. Detta är inte ett tips bara till dig utan även till er andra här på forumet som vill ha lite lagom stora spridare till ett ruskigt bra pris! /Johan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.