|
|
|
|---|---|
|
Mina framdekk er mer slitta på innsidan, vad er d för fel då? E d nåt allvarligt/svårt att retta til. Glad er den som inte vet bedre. | |
ant |
gör en hjulinställning. det bör rätta till det fel som du har. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
E det kostbart å få fixat på BMW verkstad,,noen som vet? Glad er den som inte vet bedre. |
|
|
Brukar kosta runt 400:-. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Len |
Kanske "bara" beror på att det är toe-out i stället för lite toe-in, på framhjulen. Går i så fall lätt att skruva till själv, ifall man har några fasta nycklar och vet var man skall skruva/vrida. När det rullar så rullar det! Och när det rasslar så kostar det. len |
|
Men va bra.. Ligger dt asso inte över 400:-... Bra.. Har samma prob me min.. Men dt e nog för att den e sänkt skulle jag tro.. Ha dt/ JOhannes |
|
gossen |
Var justerar man cambern på en bmw??? Jittade ingen justering för det... Björn |
|
En 4 hjulsinställning på en E46 kostar 1500 kr på bmw. Skulle tro att de är däromkring för e36 med. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Exakt HUR går en hjulinställning till??? "Live fast, die old" -från Volvoreklamen |
|
|
Är bilen sänkt? I såfall hur mycket? Om man sänker bilen för mycket kommer du inte att kunna ställa hjulen i rätt vinkel och då får du för mycket slitage på insidan av däcket! Mvh |
|
| Kolla att alla leder/bussningar är i skick först, gör sen en hjulinställning. | |
|
Det är värre när man har toe in på bakhjulen :) då blir det till att plocka ner och borra nu infästningar. Men det går det också! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.