|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon vet var man kan få tag i en SVENSK textad instruktionsbok? JMK | |
|
Jag menar en " Gör det själv" Bok =) JMK |
|
|
Skolkade du från engelskalektionerna? ;) Jag tror det har varit uppe på forumet förut. Använd sökfunktionen. Men jag tvivlar på att det finns nån mekarbok på svenska. |
|
|
=) ja man kan väl säga att man trivs ju bättre med svenska än me engelska!! jag ska kolla upp forumet tack på förhand!! JMK |
|
|
Har själv varit på jakt efter en svensk reparationshandbok till e36. Har tyvärr konstaterat att det inte finns :-( Ingen känner till någon iaf. Har bara hittat böcker på engelska och tyska. |
|
|
Ja det är lite skummt tycker jag men det är väl bara att nöta lite på engelskan =) JMK |
|
|
jag vet att jag kan få tag på en svensk rep bok jag gick till min lokala mekonomen handlare och han påstår att han kan fixa fram den Själv har jag en engelsk för att han som översätter bökerna översätter inte som det står han missar massor. Om det är Haynes rep bok så vet jag att det är så BMW ROCKAR FETT |
|
|
ja då är det nog bättre att satsa på den "vanliga" då!!!!! =) och lära sig lite mer engelska!!!! JMK |
|
|
det skulle jag satsa på om jag var du iallafall BMW ROCKAR FETT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.