|
|
|
|---|---|
|
Min grannes kusin som jobbar som maskiningenjör på ett motorlabb i Tyskland har lite inofficiella uppgifter av det underliga slaget angående den nya motorn som han påstår kommer att sitta i nya toppmodellen....? Den skall tydligen ha 380Hk och över 600nm, trevliga siffror men.... Det enda som BMW ihop med Rolls utvecklat är insug/plenum och ventilmekanismen! Bottendelen och cylinderhuvud utvecklas av GM (?) i TROLLHÄTTAN!!!!! Vad i h*****e det kan väl bara betyda en sak.... Eller? Han visste inte mera men när jag frågade honom om det alltså är s**b som har ett finger med i spelet i detta turbobygge så verkade han helt oförstående och påstod att det förmodligen bara var en tillfällighet att de låg där.... Jag bad honom kolla upp det. Vad skall man tro? M.V.H. | |
|
Vad var det nu för datum i dag? /T.P. Länk |
|
| 32 mars va? ;-D | |
| Helt rätt att anlita SAAB i turbofrågor tycker jag. Dom har ju en 25-årig erfarenhet av turbomotorer i massproduktion. | |
|
Suck. Du kunde väl iaf försöka göra de lite trovärdig. Att låna in Porsche istället för Alpina, de hade varit trovärdigt. Att Låna in Saab e bara skrattretande. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Jo, jag var lite sen på dagen..... Blev ju lurad själv på saabforumet så det stänkte om det! Inget annat kul skämmt här på BMWpower? M.V.H. |
|
| Fan, det här var andra skämtet som jag gick på igår.....något godtrogen. Skönt att vi har återgått till det normala nu. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.