|
|
|
|---|---|
|
Varför välja 1:a april? Vissa kan väl iofs tycka att Bangle's design är ett riktigt aprilskämt ;-) Länk Länk | |
|
Sorry Bmw, den gick inte hem hos mig ;( Länk |
|
|
Oj, pust; det kommer att ta ett BRA tag att vänja sig vid den designen :-/! Invändigt får den full pott, men utvändigt..... "let the Best Machine Win!" |
|
| fdahl: haha så sant så sant.. :) | |
|
jaja , ska det fortsätta så här så att alla Bmw bilar börja likna 7 serien så får jag ta o byta märke , jag undrar liksom vad är det som får de att tro att rymdskeppar är snyggt , inget för min smak iallafall Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
På tal om nya 5-serien... Var det någon som såg Trafikmagasinet ikväll? De visade en kort film med E60. Måste säga att den, precis som Z4, ser bättre ut när den rör på sig. Jag ska nog vänta med mitt omdöme tills jag sett en i verkligheten... /Fredrik |
|
Mattan |
Den åg riktigt trevlig ut i den lilla sekvensen! |
|
fdahl, Såg också TM och häpnade så läcker den är! fler bilder finner ni bland trådarna här: Länk Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| E39 ser hjälplöst föråldrad ut nu. | |
|
Såg den skumma Renaulten (vad den nu hette) i TM. Den visar att man kan göra annorlunda bilar utan att de ska behöva vara så in i h... fula. Iofs tyckte jag inte Renaulten var snygg men den var iaf inte Scorpio-ful som Bangles senaste styggelse. Något fulare än Scorpios bakparti har jag fortfarande inte sett men IMHO har Bangles lyckats åstadkomma en fulare front med sina lyktarrangemang. Det hela känns lite som pretentiös lyrik: gör man det tillräckligt obegripligt så är det alltid någon som kommer att kalla det nyskapande. Jag kallar det bara fult. Högst subjektivt, förstås. |
|
|
Den kanske blir riktigt snygg med en annan frontspoiler etc. Någon med Photoshop och lite tid över kanske kan pussla ihop något...? /Fredrik |
|
|
Såg den skumma Renaulten (vad den nu hette) i TM. Den visar att man kan göra annorlunda bilar utan att de ska behöva vara så in i h... fula. Iofs tyckte jag inte Renaulten var snygg men den var iaf inte Scorpio-ful som Bangles senaste styggelse. Något fulare än Scorpios bakparti har jag fortfarande inte sett men IMHO har Bangles lyckats åstadkomma en fulare front med sina lyktarrangemang. Det hela känns lite som pretentiös lyrik: gör man det tillräckligt obegripligt så är det alltid någon som kommer att kalla det nyskapande. Jag kallar det bara fult. Högst subjektivt, förstås. |
|
|
Den ser mycket bra ut. Hungrig front och fin avrundning ner över c-stolpen mot bakluckan. E39 och E46 har sett föråldrade ut ett bra tag nu. Är det här bilder på den nya M5:an någonstans i Sverige? Länk Feta bromskivor bak har den i alla fall! /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.