|
|
|
|---|---|
don_salvatore87 |
En bil som både ser bra ut och ett bra pris: Länk En highline utrustad bil till rea pris: Länk |
max f |
vid första ögonkastet skulle jag välja higline den ser lite mer ut tycker jag sen har den potential om man vill byga lite sjysst i den. |
|
Highlinen verkar ju trevlig, men den har ju också "kleinere mängel", därav priset förmodligen. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
Ralph |
En 750a för 18 tusen, jag skulle inte tro det, och det är också förhandlingsbart. Då måste den ha varit krockad 5 gånger och ha gått minst en halv miljon kilometer i Tyskland. Vid detta läget, den som köper den kommer att önska om ett "lån" från banken. En hederlig snygg, välskött och servad 750a från Tyskland kostar inte 1900 euro tro mig, och den som tror att han får en "ärlig" bil är naiv om ni förstår vad jag menar. |
|
Den första annonsören har lite problem med stavningen och i den andra annonsen så står det att det är något fel på bilen. Jag hade nog hoppat över båda två. /T.P. Länk |
|
|
Jag tror inte ett dugg på att en 750 är värd mer än max 30 med tanken på vad det KAN kosta om det händer något, och händer det gör det förr eller senare... Handen på hjärtat, skulle ni riskera att köpa en bil för 40-70' som ni kanske får lov att lägga 10-40' på efter att affären är klar? Det må så vara att det fins gott om folk här som har en stor budget för sin bil men jag lägger hellre pengarna på något roligare. Vänligen men bestämt |
|
|
Kollar man på priset så är de skumma båda två. Man får ingen 750 som går riktigt fint i motorn och som inte har några andra problem, för småpengar. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.