|
|
|
|---|---|
|
Tror det var den bilen i alla fall! Gick duktigt kan jag säga!! Hör av dig Erik om det var din bil,så man får lite fakta på vad du körde på mm! *MORE POWER* | |
|
Hej.. japp det var min bil.. kul att du tyckte den gick bra! Tyvärr så krångla det en hel del, första racet hadde troligtvis stiften sotat igen av för mycket tomgångskörning vilket du kanske såg (gick lite orent på 3:an). det ordnades med en åktur ute på vägen.. tredje så var det nått fel med laddtrycket, det var bara 0,9kg då jag titta till vid mål, skulle varit 2kg. vet inte vad trycket var när jag körde mot jakans m3 men det kändes långtifrån bra.. (drog iallafall jämt på 3:an och 4:an) tiden 13.1 och 177 är ju inget å hurra för.. tror jag ska åka och mappa den och se till att den laddar 2kg så ska ska nog jakan få sig en match! med tanke på min budget vore det rätt kul å sätta dit han! MVH Erik kilander rak 6:a med en ylande HX40 vid 6000 varv... orgasm!!! |
|
|
Hur ser din bil ut? Vad har du under huven? //Ticco OO=00=OO __--------__ e28 528iA -86 |
|
|
Erik,du vet inte vad B10 turbon körde som snabbast? Enligt ägaren skulle det vara 450hk i den.Men den var långt i från snabb!! Får säga att jag är imponerad av ditt bygge till motor! Få se framöver om jag får tag i en BMW 745tic motor till min E28á,sen skall du få lite mer motstånd!!*GARV* *MORE POWER* |
|
|
nepp.. vet tyvärr inte hans tid. men det är klart att en B10 väger ju lite åxå.. Ticco, du kan läsa lite om den på galleriet.. MVH Erik Kilander rak 6:a med en ylande HX40 vid 6000 varv... orgasm!!! |
|
|
Erik!! Var det du som körde den gråa E30:n? Många som blev impade... Precis som du själv säger så är det extra kul med tanke på din budget!! Kör hårt!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.