|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 540ia -98. TV skärmen hänger sig efter någon kilmeters körning. Vad jag kan förstå av den "lilla färddatorn" så beräknar han fortfarande förbrukning etc. men bildskärmen är fryst. Jag kan inte ändra meny eller något när detta inträffar. Bilen var inne på BMW berksatd för uppgradering av Os för att ev lösa problemet. Tyvärr hjälpte inte detta. Är det någon av er som kan ge mej råd och tips hur jag fixar detta? | |
Gubbracer |
Hej pesjo! Min gjodre likadant ett par gånger tills en dag när den låste sig totalt på navigationen. Det blev en ny enhet på europlusgarantin... //G |
|
Hej Gubbracer Var det en ny GPS du fick eller var det hela datakitet? |
|
| Vill också veta hur det gick till och vad dom bytte ut. Ifrån vilken årsmodell gäller garantin? gäller det på import? | |
|
Ingen som vet något??? |
|
|
Gubbracer fick säkert "bara" Navienheten utbytt på garnatin. Kolla Din mail Pesjo. Länk MVH/Andrè |
|
|
europlusgarantin ska det vara. Länk MVH/Andrè |
|
Gubbracer |
Sorry! Glömde av att svara er ;-)) Pesjo: Det var läsaren och skärmen som blev utbytt. Själva GPS mottagaren är inte rörd. Europlusgarantin fick jag till när jag köpte bilen. Min bil är import men köppt på BMW här i sverige. //G |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.