|
|
|
|---|---|
Wizard |
Jag var och kollade på ett par 17" fälgar i helgen som skulle ha passat på min E34, enligt annonsen. När vi börjde skruva på dom så märkte vi ganska fort att dom inte passade, dom var för djupa och tog emot hjulupphängningen. Finns det någon form utav inlägg som man kan lägga emellan så att fälgarna passar? Ozzman comet Länk |
|
Spacers. Finns hos dom flesta gummi/fälghandlare. Men, varför inte satsa på rätt grejer från början. Skulle jag ha gjort. Den finns ju hur mycket som helst till salu. :) P.s Förmodligen var fälgarna till 3-serien. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
Wizard |
Jo, men fälgarna var i bra skick och med två helt nya däck till ett bra pris. Är spacers dyrt? Men det är väl inte dåligt eller så med spacers? Ja vi kom fram till att dom förmodligen suttit på en 3-serie bil... Ozzman comet Länk |
|
Spacers är inte särskilt dyrt, finns hos olika däckfirmor. Risken med spacers är att det kan uppstå vibrationer samt att du i vissa fall behöver längre bultar. OBS spacers är endast en nödlösning, är det mycket som behövs skulle jag inte rekomendera detta. |
|
Wizard |
ok tack. Ozzman comet Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.