|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Jag har idag fått besked av Gävle kommun, de kommer tyvärr att gräva av flygfältet, rörberg, redan nu till sommaren. Jag har nu suttit i telefon hela förmiddagen och försökt fått dem att skjuta på beslutet, men tyvärr. Det skiter högaktningsfullt i ett gäng motorburna ungdomar(och vi lite äldre). Jag har även försökt få låna fältet lite tidigare , men de är helt kört i vägg. |
| Du skojar =( jag som tänkte mig på och prova kör konbannan och allt .. | |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Vilket datum är det idag? |
|
Säger samma som Mr.Nullzwei: Vilket datum är det idag? //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
| Vad trist. Finns det ingen möjlighet att låna/hyra ett annat flygfält....Tierp...Lunda...? | |
|
april april...............? /Jimmy Länk |
|
| Hmm, hoppas verkligen detta är ett april skämt... | |
| Kom igen nu, var detta ett skämt? Blir ju orolig ju!!! | |
|
Har varit på tapeten ett tag kanske inget april skämt. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Faen jag som sett fram att få åka dit i år,hann inte få ihop bilen förra året. Länk |
|
| Om detta inte är ett skämt så kanske man kan höra med flyget i Borlänge för det finns en nerlagd militär landningsbana här (där Trafik magasinet har sina biltester) som man kanske får låna när det blir under ordnade former. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Förlåt mig, skona mig, elda inte upp mig.. Klart det blir av ;) |
|
kompanispö på jörgen eller?=) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Hahahaha, bästa aprilskämtet på länge! Du kan ju strunta i mitt mail då... =) |
|
|
Mycket sofistikerat. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ja nu missar nu ju inte när jag kommer göra bort mig i sommar =)) |
|
|
puuh... trodde de va kört där... jag som "ska" vinna master starter klass 2 i sommar... :) /Jonas |
|
|
1-0 till Jörgen... 1 april är en jobbig dag, man litar inte på vad som står i tidningar eller vad man hör på radio. För att ett skämt skall vara bra så måste det tangera på gränsen till vad som kan vara sant. |
|
|
Jörgen: en fråga angående gävle-träffen... Vilka krav ställer ni på hjälmen vid körning i konbana å 402m? måset dte vara en godkänd motorcykel/motorsport hjälm? eller räker det med min mkt sofistikerade skatebord hjälm (modell bättre)? mvh Jonas |
|
![]() 2.226 530d G31
Helst en godkänd motorcykel/motorsport. Vi kommer nog ha några för utlåning. |
|
Jörgen: Om man skulle anmäla sig och köra 402m bara för kul kommer man få köra mot en jämlik bli då i hk eller ?Och konbanan blir det besikting av den så man vet hur den går om man aldrig har provat den förr ?=) Man vill ju inte göra bort sig värst på plats =) Mvh Teres |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.