|
|
|
|---|---|
|
Inte för att jag är ute efter en bil i denna prisklassen men är det inte väldigt billigt? Länk | |
|
Tack för tipset. Ska provköra den ikväll. |
|
|
Helt fruktansvärt billigt............................. Man börjar ju undra(ugglor i mossen?) OO=00=OO |
|
|
Den har ju tappat ett antal hundra tusen på knappt två år. Coolman, hoppas den är kvar när du kontaktar säljaren, är du ute efter en sådan bil så är nog detta ett tillfälle man inte får missa. Det är ju en 01:a så det är säkerligen garantier kvar på bilen. Tänk att få glida omkring i en sådan skönhet i sommar. Oj oj oj. |
|
| Om ni tittar runt efter bilar på blocket i Helsingborg så ser ni att namnet Peter dyker upp på en del bilar. Är det möjligtvis en bilsäljare? Finns en Saab 9000 för 65.000.- med namnet Peter, som säljare. | |
|
Och? Peter är ju kanske inte helt ovanligt namn. Om bilen verkar schysst så är ju priset otroligt billigt. Lycka till! |
|
bmw320cab |
Så var den borta!!!! |
|
Fråga: Finns det seriösa annonser på blocket? Tycker att det jämt dyker upp trådar här om billiga bilar, och i 99% av fallen så det nåt lurt med dom... :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Coolman: blir det nåt köp eller |
|
stefannorr |
Den finns nu till salu på blocket för 325 000 kr |
Neostar |
Kan inte hitta annonsen!!! Annonsen verkar vara borttagen!! Var det en skämt annons eller? Det är ju FRUKTANSVÄRT billigt för en sån bil, går inte ens hitta en sån i Tyskland för det priset. Coolman ringde du på annonsen eller? Köpte du den eller? |
Neostar |
HAHAHAHAHA |
stefannorr |
som ja skrev finns på blocket nu för 325 000 kr |
|
Jag har ett motto: Om något låter för bra för att vara sant, så är det också så. 325.000.- måste vara en jäkligt bra förklaring varför han släpper den för det. |
|
| 225.000.- menar jag så klart. | |
| ett aprilskämt... | |
|
:) Han ringde mig och sa att han begär 325.000. Jag frågade varför? Det är väl inget 1-april skämt? Skrivfel, påstår han. Men hur kan man missa det då man fått kvitto hur det kommer se ut o.s.v. 325.000 e much! Inget för mig! |
|
Agge |
Hade mailat han igår direkt när jag såg annonsen. Visste till 99% att annonsen var fejk. Men man vet aldrig, skadar inte att chansa. //Agge |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.