|
|
|
|---|---|
diamantsvart_bmw |
tänkte rubba och vaxa för hand är det helt värdelöst eller kommer man ner i lacken endå?? Länk Snart nya bilder |
|
De går lika bra tycker jag =) Dock tar den ju en jävla lång tid ...Körde hela min bli med maskin i söndags så de blänkte som aldrig förr men sen så kom de snö och la sig på hela blien så nu är den grå =( ... Men till saken jag ska iaf gå och köpa mig en egen maskin..Var super kul och vax när de gick fort och det var inte lika jobbigt .. =)) Mvh |
|
|
Teres Körde du med hobby- eller proffsmaskin ?? Provade med en hobbymaskin för 2 år sedan och tyckte det gick skit... Orkade inte rotera när man tryckte på litet för hårt + att resultatet blev mkt dåligt. Sedan dess har jag polerat och vaxat för hand, går utmärkt :) Länk Bakhjulsdrift regerar ! |
|
|
Med en bra polermaskin skall man aldrig trycka. Läs i bilvårds tips. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Hej Visst "kommer du ner " i lacken även för hand, det svåra är att få ett klandermässigt resultat. Beror väll lite på vad man har för krav förståss. Mvh Skalman (lack o Rec) |
|
|
matz81: De är då ingen proffsmaskin .. Men den var då starkare en vad jag trode den skulle vara..Man behöved inte trycka på den den gick jätte bra endå ...De var min pappa som köpte den åt min kille när han fyllde .. Men jag vet faktist inte vad han hittade den .. För han var och provade dom på micro och på mekonomen och dom tycket han inte alls om .. Sen hittade han den där och den var inte alls nå dyr heller som jag fattade de .. Men de gick då jävligt bra ..Huvudsaken tycker jag iaf =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.