AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.574

vi E24 or måste ha ett eget forum eller hur ?

Sida 2 av 2
av
315
avn
635CSI -85
523i -96
Jag tror också att ett forum för oldtimers är en bra lösning. Vill vi e24 ägare ha ett eget forum tycker jag det går utmärkt med att använda ett forum på en annan server. Jag startade för några veckor sedan ett e24 forum på adressen i min signatur men det har inte hänt mycket där. Kanske beror det på att jag inte har marknadsfört det tillräckligt. Kanske beror det på bristande intresse?

Om man kan tänka sig att hålla sig till engelska finns det ett utmärkt e24 forum här.
Länk

/Anders

Länk
Visa användare
202
Torbjörn
328 Touring -96(S50 B30/32 TURBO)

M3 E46 2006 Imolaröd Competition Package
Tror att de flesta vill ha forumet i anslutning till BMW-power finns så mycket annat skoj att läsa här.

Tobbe
|Oo=00=oO|
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Robert V: Jag har sett många E24or i mitt liv och själv ägt en E23a

Robert V
då vet du !
Håller helt med att ett E 24 forum skulle uppföras!! E 24 e ju trots allt BMW`s snyggaste bil,enligt mej :)
Robert V
mej me´! <BeemerMan
An
226
AndersLindgren
BMW 525 Touring -92
BMW 540 Touring -00
Visst e den de, men ett för äldre och andra modeller än dom som finns skulle ju kunna finnas, typ "övriga modelller" för forumet "samtliga modeller" stämmer ju inte riktigt.

De e klart den är snyggast

// Anders
Varför fler forum, det är lika stor skilnad om inte större mellan en 316 E36 sedan -91 och en M3 E36 cab än mellan en E23 och en E24 av samma årsmodell.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.