|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Robert V |
... som jag skrev i rubriken ...vi måste ha ett e24 eller 6serien forum e tom bättre ...den nya 6 serien kommer ju snart ... jag tycker att det vore bra o rättvist nu när 6 serien börjar bli storkult ! intresset för dessa bilar har exploderat o nya delar har tagits i åter prod ! viva la 6er resistance :))))) |
|
jo iofs nu kan man ju förstå att E24 inte har något eget forum med tanke på att e23 är ju ganska lik.... men men ifram tiden så kan det ju bli aktuellt kanske.. du får maila powercrew och fråga! |
|
| Jag tycker att alla svarta bilar ska ha ett eget forum också.... | |
Robert V |
jag hade mailat BMWPower och det sa att de ser och vet att intresset finns ... anledningen att det inte gick genom är att det skulle bli krångligare för de som läser alla forum ... jag tycker dock det e enklare ... te.x. vill man slippa en massa 6 serien inlägg, då behöver man inte gå in dit :) samlar du på inlägg <mosse ? det går rätt bra 1358 st ... jag får kämpa ordentligt ! ha det bra alla ! |
Agge |
OT Mosse: Var det du som var på väg hem till nacka igår vid 16 tiden? Tyckte att det såg ut som en m3 diamantsvart. *Nyfiken* MVH //Agge |
|
Ett forum för Bmw couper!!! Håll traditionen levande!!! // B |
|
|
Jo ett forum för oldtimers/6/8-serien och liknande kanske skulle vara på sin plats. Lika naturligt som att Z-bilarna kanske får dela med nya 1-serien? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
bara ett forum för cupé modellerna skulle räcka............ där 6, 8, 3 serien kan va.............. men ett forum för enbart e24 vore perfekt................. //henrik |
|
Robert V |
...jag tycker faktist att ett forum för hela 6 serien vore inte mycket begärt. Det e lite äldre bilar och folk behöver ventilera problem med varandra. det börjar bli mycket 6 serien inlägg ... så ta o maila ni åxå till BMWPower crew ... :) |
|
hur gör man det då........... //henrik |
|
|
Ni kan få vara för er själv, tills BMWpower fått upp ett eget forum åt er på, min sida; Länk :-). Behöver ändå lite beta testning. Detta är INTE tänkt som nån kopia av BMWpower! Jag är och förblir en trogen BMWpower andvändare. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
tycker det kan vara en god idé.Om det blir verklighet så kommer iallafall jag att vara en daglig besökare. Mvh |
|
|
Ni kan gott hålla er hos 7 serie grabbarna... tex. säg skillnaden mellan e23 och e24... Får ni ett eget forum så vill ja ha ett eget forum för enbart 316 -89! |
|
|
vet du inte skilnaden då vet du inte mycket om -? ungefär som 316 & 325 ingen skillnad FÖR TRIST FÖR ATT VARA ARTIST |
|
|
Det var ironiskt sagt Roland.... Självklart är det skillnad på bilarna men jämför E30 & E36, det är nog mer skillnad på dom än var det är på E23 och E24... Däremot tycker jag att det skulle stå "forum för 6/7 Serien" istället. |
|
Robert V |
nu avslöjar du för mycket av dina kunskaper <deejaywasp du har 3-serie forum. Där kan du läsa om 3 serien. Vi som har 6 serien vi vill kunna gå in till ett 6 serien forum. O det bästa e att du slipper oss då. ... du kommer att förstå skillnaden mellan E23 & E24 när du har sett båda modellerna. |
Robert V |
gassa> kolla under >Om BMWPower - Kontakt ...där hittar man lite mail adresser. Jag mailade dit o de var possitiva. |
|
sorry inget elakt menat FÖR TRIST FÖR ATT VARA ARTIST |
|
| e:24 forum låter kanon .. intresset finns ..!! en klassiker som förtjänar mer :) | |
nicorett |
vad sägs som ett forum för modellerna som te.x o2 serien, e3 och e9 or. Det tror jag skulle vara uppskatat. |
|
jag röstar då på att ett forum för alla oldtimers typ E3 E9 E24 och 02 serien det värkar vara ganska många som också vill ha det så Niclas icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.