|
|
|
|---|---|
|
Som en icke e36 ägare (ennu), vad är det lilla locket ovanför hanskfacket (mellan lugtutblåsen) till för?? Vad är bakom det?? | |
|
Ja, mig veterligt så är det passagerarairbagen som sitter under det locket. Det står även SRS Airbag eller något sådant på den. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Säger som Haglund2306: det måste vara passagerarairbagen. Skall mycket riktigt märkas SRS, SRS Airbag eller liknande. Inte sällan sitter det även en klisterlapp i närheten som påtalar att man inte skall sätta en barstol där. Har man inte airbag där så har man väl ett litet fack har jag för mig. Mvh Llis Ammud _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Japp. bekräftar att de är passagerar airbagen. de är inget lock om man inte har airbag passagerar sida. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Patrik_N, jasså, man ska inte sätta en barstol där... ::hukar sig ner:: ;-) /M |
|
|
Drutten: Det går, men det är inte rätt! ;-) Mvh Llis Ammud ;-) _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
mig veterligen så är det bara dumma sillar som placerar barstolar och annat bohag framför sina airbags men jag kan ju ha fel.. 8) _________________ who dares wins... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.