|
|
|
|---|---|
|
Kan nån ta en kik på mina bilder och säga mig vad jag har för chip i min bil..?? blir inte klok på vad det är, då orig. sägs sluta på 175.. Mitt chip: Länk Min databox: Länk Tack på förhand! --------------------- .. vassast på ön ;) Länk | |
|
Du har ju en 175. Sista siffrorna på den blå bosch lappen:) Det är numret på boxen inte på chippet som spelar roll. |
|
JBR_ |
hur kommer ja åt chippet? Mvh/JBR |
|
man kan ju byta chippet i bilen ändå.. utan att siffrorna på den blåa lappen ändras..? ;) originalchip slutar väl på 175.. så varför har jag "..78" nånting i slutet på mitt..? --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Det är numret på boxen som säger vilken version du har. Chippet i sig har väl inget artikelnummer. Det sitter i boxen och är inte menat att man skall byta. Det är data boxen som skall heta 175 i 318is. |
|
ant |
jo orginal chippet har ett nummer. mitt orgianl chip har samma siffor som på boxen. slutar 175. men schrimp kolla på de bilder jag skickade till dig på mitt chip/box. där står det 078 på ett ställe. såg det nu. bör med andra ord var lugnt med att chippa din bil med ett chip avsett för 175 boxar. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Nje, var bara intresserad av att veta om jag hade nåt trimchip i min. :) Tror inte jag har ekonomin att ligga på 98 bensin hela tiden.. hehe --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.