AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.251

AlpinaTräff !

Sida 2 av 2
Visa användare
131
MACKILLER666
AlpinaB10 3,5-90
Nr:319
Maila micke(B10alpina)för intresse anmälan&planering.../
Macke
Umeå
Det ser ut som om vi skulle kunna ha det tillsammans med BMWClubSweden på Ring Knutstorp... Den 9-10 Aug.

Men det återstår lite mer jobb innan det är klart till 100%

Vi får se vart efter...

Må gott tills vidare info kommer...

Micke.. Länk
Cy
97
Cyberoid
Alpina B6 3.5 Kat -89 nr. 176/219
318i(s) -88 VarioValve
528i -85
Låter som en alldeles utmärkt idé!! En träff för BMWs bästa bilar på Sveriges roligaste bana!! :o)
Jag kommer garanterat om så blir fallet!!

Cyberoid
MM
95
MMmmm
BMW 318 touring
BMW 325ix (glädje)

9-10 aug låter utmärkt för mig då hinner jag få den klar utvändigt så man kan köra utan att skämmas!!!=)
Uf
55
Uffe K
ALPINA B3 3.2 Touring-97
BMW 528I Touring -99
Kuntstorp den 9-10Aug passar perfekt!
Fr
111
Froberg_racing
BMW M3 smg -03
Klart att man kommer !!!

Livet börjar vid 300km/h
Backie
Låter kul, ska försöka att komma dit.
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Som tidigare sagt, jag dykter upp!
BMW & Alpina Träff..

Så var det dags att få ut lite information ang, träffen!

Denna träff fyller i år,,,, 18år...
Träffen kommer att hållas tillsammans med BMW Club Sverige på Ring Knutstorp den 9-10 Augusti. Lör- Sön Vecka:32.
Om man nu då vill,, så finns det möjlighet till bankörning,, men detta kräver ett medlemskap i klubben.
Medlemskap kan lösas på plats!

Träffen är norra Europas största BMW träff.. och den håller på i 2 dagar.
Under dessa dagar finns möjlighet till massor med nöje och nytta för de som vill utbyta idéer ang, renoveringar, trimmning, delar, utställningar och mycket mer.
Detta kommer att vara en upplevelse man sent skall glömma.

Men det kommer att vara en liten avgift för bankörning och att komma in på området med bilen.
Detta kommer jag att skriva om senare, har för tillfället inte fått riktig klarhet i vilken storlek detta belopp blir.

Mer info kommer,, då jag fått exakta siffror...
Håll ögonen öppna på detta inlägg på www.bmwpower.nu

Mvh Mikael Skiöld..

Micke.. Länk
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Micke:

En liten parantes bara (förutom att jag kommer men inte vet med vilken bil bara :)),
sovmöjligheter? hotell? campa? vandrarhem? har du några tips?
Toalett på området? Förtäring på området eller ska vi beställa expresspizza ;) Har nämligen aldrig varit där (ännu)...

M V H
Stephan

_____
Länk
Angående kostnaderna så är de följande : nytt medlemsskap på plats 350:- , deltagande i banaktiviter 2 dagar 500 , 1 dag 300 :- , enbart ställa bilen i depå 50:-
För att kunna deltaga på banaktiviteter så måste man vara medlem men om man enbart vill ställa bilen i depån så kostar det 50:-/dag och man behöver ej vara medlem , men givetvis måste den bil man ställer i depån vara en BMW !!

Ang,, övernattningsmöjligheter så finns ett campingområde precis vid banan och inne på banområdet finns WC /duch att tillgå dygnet runt .
Hotell finns i Helsingborg tex Scandic ,det finns också vandrarhem och lokala småhotell i trakten.
Resturangen i Depån är öppen både lördag och söndag så ingen behöver svälta eller åka iväg för att fylla buken !

Micke.. Länk
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Va bra, då har jag ju semester så då kommer jag att kika ned en sväng.

Väl mött där nere.

Mvh Tobias
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.