|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra med er Alpina ägare i Sverige om det finns intresse för en eventuell träff framåt Augusti någonstans i Östergötland/Sörmland. Tycker inte att ni skall slösa på Forumet's plats genom att svara här. Utan skicka ett privat mail till mig ang, intresse. Gärna med synpunkter på plats och aktiviteter vid eventuell träff Med vänliga hälsningar Micke i Norrköping. Micke.. Länk | |
|
Jag står i färd med att köpa en Alpina. Håll mig underrättad om/var/ när träffen ordnas. mvh/Anders anders |
|
|
Sörmland?...Är det Norr om Hallandsåsen?...:) Skämt åsido..Bra initiativ..Men varför inte träffas på en bana? Varför inte träffas på Ringen (Nord Schleife)? Uffe |
|
|
Lämna gärna era telefon nummer i mailen. Sedan undrar jag om det skulle finnas någon vänlig själ som kan tänka sig att bidraga med hjälp, för att få en så trevlig träff som möjligt. Micke.. Länk |
|
|
Får jag ihop min i sommar vilket jag hoppas och tror e jag helt klart med på nåt sånt! jimpa |
|
|
Samma här , det vore kanonkul med en sådan träff! mvh billy |
|
|
Skulle också gärna dyka upp på en träff!! lägg den gärna så långt söder ut som det går! Varför inte på Sveriges roligaste motorbana?! Knutstorp!! Verkar vara många som inte besökt denna..... Cyberoid |
|
|
Det verkar vara ett ganska så vagt intresse. Men jag väntar ett tag till... Micke.. Länk |
|
|
Tja allihopa!!! Klart som tusan att vi ska ha en träff i sommar...Jag är inte så intresserad av banträff men allt är kul!!! Har inte bilen i ordning men hoppas på ha det ordnat till sommar´n, håller bara tummarna på träff&fin säsong som i fjol!!! Skulle ju kunna ta det i samband med nån annan träff eller nåt evenimang av nåt slag! Sköt om er&hoppas vi ses... |
|
|
Jag kommer. |
|
|
Så ska det låta ! Billy b-10 |
|
| Jag kommer... | |
|
Det finns intresse... Så en träff blir av någon gång framåt sen sommaren. Micke Norrköping. Micke.. Länk |
|
|
Hur många ???? Billy B-10 Länk |
|
| Du och jag Billy!! | |
|
har det kommit nån idé på vart träffen ska äga rum? Det blir som en bit å åka för en V-bottning som jae´g..8D.. Har tyvärr inte fått bilen redo ÄN, men det är på G!!!Ser fram imot sommaren och ALPINA... Ses på vägarna |
|
|
Så många ! Micke. Billy B-10 Länk |
|
| Jag kommer om jag är hemma och inte jobbar! | |
Glecar |
Jag kommer om jag har bilen kvar då... ler Audi är ingen konstruktion "Det bara blev så" |
|
Sorry - kan ej vid den tidpunkten... PeHå |
|
dunstan |
Klart intresserad. När vet man datum och plats? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.