|
|
|
|---|---|
|
Inte är väl det här en riktig M635csi eller? Länk | |
|
nej, inte enligt min synpunkt, det där är ju bara m30 motorn, m-motorn är ju en s38b3? där ? är för den andra siffran i slagvolymen ex b35 i detta fall. och enligt modellguiden så fanns ju m:en endast 1989. detta luktar skumt, en "riktig" m635 är på 260 hkr, denna bara på 224 hästar. Jag kan ha fel också, rätta mig i sådana fall då! Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
m6/m635csi tillverkades från april 1984 fram till februari 1989...svårt att se om det är en äkta m som motorn har blivit utbytt i någon gång... MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Eller var det april 1983 dom startade produktionen.... föresten var inte bilen i annonsen än automatare oxå? Mig veterligen så fanns inte m6 i automat version MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Ja någon M635CSI är det då inte! Verkar vara en 635CSIA eller ngt liknande. |
|
|
Förutom de saker som redan är nämnda kan man se att det inte är en äkta M på att batteriet sitter motorrummet. På en M ska batteriet sitta i bagageutrymmet. Detta är ju knappast något man ändrar på även om man byter motor och växellåda. En tysk M635 ska ha 286 hk. /Anders |
|
Robert V |
nä ... en M635CSi har 210 kW och är aldrig automat ! |
| Mycket riktigt grabbar!!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.