|
|
|
|---|---|
|
Hur lyckas ni? Eller skiter ni bara i dem? Till mig sa de att om jag skulle ha turbo i min BMW så var jag tvungen att använda en turbo som BMW har tillverkat, och jag får absolut inte byta tillverkare på turbon... Jag är väldigt tacksam för svar. Put | |
|
En del plockar ur turbon, en del låter den sitta kvar ock chansar och sedan fins det ett par stycken som skiter i att besöka ASB överhuvudtaget! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
De flesta skiter i det... sök på gamla inlägg, finns nog ett hundra tal... I vissa fal kan det gå, i andra fall har folk lurat sig igenom sbp. 549 -93 är det nog ganska kört med... Länk |
|
|
--->Braxen!!! Stämmer det där som står i ditt info?? 5,8 i en e21:a! Intresserad av ett byte? kolla gärna min länk. Jag vill veta mycket mer om bilen. berätta berätta!! Länk |
|
|
Cannonball! Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Enda chansen att gå igenom e alltså att försöka få tag på Alpina snurror, och hoppas på det bästa!?! Put |
|
| Eller att ha en bil av tidig årsmodell. | |
|
Puticq! Du lär iallafall ha ett intyg från biltillverkaren att bilen klarar av avgaskraven och motoreffekten, och det lämnar inte BMW ut! Så det blir i såna fall att bygga om bilen så mycket att du kan regga om den som amatörbyggt fordon och det kommer att kosta mer än vad det oftast är värt! Men vill du och har råd så tycker jag att du ska satsa på det! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Sök gärna i gamla trådar som sagt, men jag kan säga direkt att märke/modell på turboaggregat spelar ingen som helst roll... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.