|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Billigare bil för man väl leta efter, verkar vara bra utrustad också. Nån som bor i närhetern och kan kolla på den? Om allt funkar så är det ju ett riktigt klipp!! :D MVH | |
|
Verkar billigt är klart, men det står ju inget om skicket m.m. Spännande svenska var annonsen skriven på i alla fall. Verkar även har smugit sig in sakfel, för mig veterligt så är de fälgarna, om det nu är originalfälgarna som det ser ut som, 15" och inte 16". Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Länk Samma handlare..........behöver jag säga mer :-( Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Tjosan det inlägget var visst raderat :-( Nåja denna handlare har varit uppe för diskussion ÅTSKILLIGA gånger. Han "Har inte tid" att varken regbesikta bilarna eller M-testa dem etc etc etc! Jag hade aktat mig NOGA för att handla bil av vederbörande, och om det mot förmodan blivit aktuellt hade jag kollat upp bilen i fråga minutiöst! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag köper ingen 318 igen på ett bra tag... kanske som andra bil när nöden kräver... men det är lockande med det priset. förmodligen är det nåt skumt med den kärran... MVH |
|
MrSerious |
HAHA! Vilken mönsterannons, man blir bra köpsugen... |
|
Schysst med "Dragkruk" andra annonsblunders..."tacklucka"....en lucka man tackar efter att framförvarande hållt åt sig vid omkörning? Färdigpruttat...hur ska man tolka det....att det är en ägg och lökfantast som haft bilen och att den ej klarar med flatulenta personer som ägare? /Simon |
|
|
Som nofx16 skriver så är detta en blocket kändis. Hans annonser brukar postas i många bilforum, dels för att de är kraftigt felstavade, dels för att de ofta har ett pris i underkant och oftast inte regbesiktad. Ser ut som han ändrat alias från Juro til BMW. /Wille |
|
| Eftersom alla bilar han säljer ligger under marknadspris så kan man ju fundera på hur mycket han betalar för dem? Men samtidigt måste han ju sälja bilar eftersom han regelbundet lägger ut annonser på nya bilar. | |
|
Han måste ju ha "grymma" kontakter där nere, jag förmodar att han hämtar mil-backade bimmers från tyskland... Han kanske jobbar på skroten i tyskland... vem vet... MVH |
|
|
Exempel nmr 2: Länk |
|
| Lite originellt att prioritera en bild på baksätet som enda bild | |
Marcel |
Var kommer dessa parasiter ifrån? Enda de har i skallen är att blåsa folk på pengar. Jag vet en annan handlare i Karlstad som säljer bilar som ska vara utrustade med AC, men enda tecknet som tyder att bilarna är utrustade med AC är knappen. Vilka j**la typer:( Länk |
|
Denna måste vara hans bästa: Länk /T.P. Länk |
|
|
Länk Länk /T.P. Länk |
|
| Verkar vara en tät/bilskojare med skrivsvårigheter. =) | |
|
Observera att M5an faktiskt hade 401 M-POWER HK |
|
|
Vilket då borde innebära att en M-powerhästkraft = 0,9975062 vanliga hästkrafter eftersom BMW angav 400hk! ;o) Är det någon här som varit och tittat på någon av hans objekt? Mvh |
|
|
Inte jag men jag såg honom en dag vid bilbesiktningen då jag satt och väntade. Det inser jag nu då jag känner igen både supran och cabben här itråden. Att jag kommer ihåg det beror på att jag blev så förvånad över att det kom 4 personer (3 killar och en tjej) med både gul och röd skyltade bilar. Jag tycket att det var konstigt att människor åker ned och köper sådana lik men nu förstår jag. :) |
|
|
Det tråkiga med det hela är inte att han tar in lik och dyligt utan det är att det finns köpare som går på niten då det verkar som om han har hållt på ett tag. Det slår mig om och om igen att det finns verkligen människor som köper vad som helst utan ngn som helst koll på läget. :) |
|
| Lik och lik, klart att bilarna inte är i toppskick, men de kostar ju inte därefter heller | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.