|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad tror nin om att sänka en E46a 328i-99 med kit från H+R 50mm fram och 30mm bak, ej ställbart. Har 225/45R18 på bilen. Tips emottages tacksamt! ///Tobbe | |
|
Blir nog bra, Jag har 35/20 ca, tycker det är lagom men visst kan man sänka lite till om man gillar det. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Förresten, det var en udda storlek på däcken du hade. Normalt brukar man köra 225/40... :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Opps skrev fel storlek på däcken ska vara: 225/40R18 och 18x8 på fälgarna.... Nån som har fler kommentarer om sänkningen? ///Tobbe |
|
|
Hej! Jag har liksom Anders S sänkt min bil med H&R fjädrar och Bilsteindämpare som sänker 35/20.Detta fungerar mycket bra. Det hade gått att sänka mer men jag hade nog inte gjort det. Jag tror att det hade blivit för lågt och väl stötigt, tycker att för låga bilar ser lite "raggiga" ut. Jag har 215-45-17 på 8*17 ET 35 fram och 245*40*17 på 9*17 ET 45 bak. Om du har "rätt" ET på dna fälgar går det nog utmärkt att sänka mer än mina 35/20. Fast jag hade nog varit lite försiktig, vill inte behöva köra snett över minsta lilla farthinder. Detta är dock mina personliga åsikter, det är upp till dig att välja sänkning. Mvh Anders |
|
|
Jag hade 40/25 sänkning på 328... och jag tyckte det såg jäkligt bra ut... Hade H&R coilovers.... _____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.