|
|
|
|---|---|
|
Min 325:a luktar bensin när man åker sakta och har precis startat den. det läcker inte nånstans, det har jag kollat. nått förslag? kan de ha nått med att min är något påställd, alltså inte orginal. ---------------------- King of the road | |
|
Väldigt lite bensin, kan orsaka mycket bensinlukt! :) Kolla slangen som går upp i insuget, sitter med en liten klammer i änden. Lukta och känn, ev ta lite papper för att se om det är där det kommer. Jag hade en pytteläcka i gummislangen där... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Jag har samma problem med min BMW. Vart sitter insuget? Man kan göra så, men det är inte rätt!!! |
|
|
Bakom oljefiltret, ledningen kommer nedifrån och upp till insuget (de sex kanalerna som är "inplastade"). Ner och känn och lukta.... :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Tänkte ta med en bild, kanske inte är så nödvändigt iof. Länk "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.