|
|
|
|---|---|
|
Givetvis så gick den igenom med blankt papper.Hoppas bara det fina vädret håller i sig :) hjorten | |
|
väldigt offtopic! jag tror att jag såg dig imorse! i en lite orange(inka?)aktig 3.0:a stod du och skulle svänga vänster uppemot österängsområdet, i den "korsningen" efter autoexperten, därute vid vägverket...klockan var runt 07.45 - 07.55 och jag körde en vit e30 med park. ljus och dimljus...riktigt fin var din bil (om det nu var du) den var fin i vilket fall som...! skall för övrigt besiktiga bilen imorrn... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Bmwfreaken// Passa dig för att besiktiga bilen den 1:a April ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
hjorten och Bmwfreaken!Jag ser att ni är från K-stad trakten,Skall ni ner till knutstorp den 26/4? "voffo gör dom på detta viset" |
|
|
Alltid kul att få papper på vagnens fina skick ;) Själv så drar mig för den dagen jag ska bes e28....men den kanske går att få igenom på några försök...*s* MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
BMWiggen: jag skall till knutstorp! min första banträff någonsin, ser fram emot det ngt enormt :) hoppas att det är fint väder BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Pelle Persson: jo det är aldrig fel när bilen går igenom :) det som jag är mest "rädd" för är att dom river sönder hela underredet med sina spetsiga hammare...typ "här är lite ytrost" *bank bank* höhö nu har du ett 1x1 dm stort hål rätt igenom golvet, samt att jag bankade lite på tröskellådan som det egentligen inte var ngt fel på, men nu är där hål så det blir ombesiktning på det" nu överdriver jag kanske EXTREMT mycket, men det förvånar mig inte om jag får en 2-3 20-åringar som hackar och slår på bilen :) om dom orsakar minsta lilla skada så skall dom få veta att dom lever :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
BMWiggen: kul att se fler härifrån trakterna :) jag bodde i bonnaorten Huaröd innan om du känner till det? BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
| Någon som vet mer om Knutstorp den 26/4 ? Vem anmäler man sig till? Är det försent att anmäla sig? | |
|
Nix det var inte jag du såg det var 323:an jag besiktade..Kanske det blir knutstorp,om jag hinner byta motor med tillbehör :) hjorten |
|
|
hjorten: ok, jag blev ju lite uppspelt för allt stämde lixom så jävla bra :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Kristian/hur ska man göra nu då avboka eller? tid 03-04-01. mvh/trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
så har man besiktat bilen! med 2 anmärkningar :/ dock inget allvarligt, vänster halvljus för högt samt att dimljusen var alldeles för höga, han sa att dom nästan pekade rakt upp :) men det bästa var att när han gick rundan med hammaren på underredet så hittade han ingen allvarligt rost, inte heller glapp i ngn led eller upphängning....bromsvärdena fina, den klarade även avgaskraven! justera halvljuset är inget större problem, dock är dimljusen lite kniviga..jag har monterat dom lite improviserat, så originaljustering hjälper inte så mycket :( BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Jag har precis besiktat. 1 anmärkning för att vä lykta lyser lågt. Slapp dock att komma tebax... :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Häruppe har de ingen rosthammare på SBP. :-) Allvarligt talat så har de inte ens sneglat på hammaren när jag varit där med någon bil, inte ens när jag själv tyckt bilen varit lite rostig. Kiip Spiiding! |
|
|
besiktade oxo 1/4. *ngt avgasvärde ngt högt. han körde en runda till o d löste sig. *ingen reflex i baklysena(ej original) påstod han så han satte dit 2(som ja ska plocka bort sen för ja vet att ja ha reflexer) *bakdäcken hade dåligt mönster så ja får byta... men men ja slapp komma tbax=) allt löste sig=) nu kommer sommaren!!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
| min är oxå besiktad u.a. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.