|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag såg den också.... skapligt ful faktiskt... _____ |
|
Perkka |
Usch huvva fyy =/ "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
Jeppe Johansson |
ha ha ha ha. "Jeppe" |
| ja...vad skall man säga fy f*n hr kan man göra något sådant groteskt | |
|
Dom vann klassen "Euro Top ten" på Euro car Show i Finland för några veckor sedan. Vi kom trea med den här Länk Den ser bättre ut i verkligheten kan jag säga och det är 1001 smågrejor de lagt ner typ de sista 10 åren på att förfina. Elr förfula hur man nu vill se det. De var iaf proffsiga bilbyggare. Från Belgien. Qvarnis |
|
Marcel |
Snygg som bara den. Gillar dock inte baklyktorna. |
|
Stackars bil.... mvh Berg - Länk |
|
|
Enda som var snyggt var väl fälgarna och lambo-looken allt annat är för mycket enligt mig ! /Mvh Göran |
|
Bimmer7er |
Så mycket pengar, så mycket tid....äuhhm. Bilen är AP-ful! |
|
Den kan inte ha vunnit top ten!!!??? /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Heheheeeeeeee.... jag vill inte påstå att någon är rubbad, men bilens ägare borde nog göra en inventering av hjärnkontoret när tillfälle ges. Inte en enda detalj är ju snygg, ALLT sitter fel, totalt hopplöst. Hur bär man sig åt för att misslyckas så totalt med allt? Det brukar ju alltid finnas NÅGOT som känns "rätt", men här? Precis ingenting... imponerande! |
|
|
Ser ut som en tjänstebil för en clown...en clownbil helt enkelt! :oDDDD Mvh |
|
|
Dörrarna & fälgarna var snygga.Resten var la lite too much Its not what you got.its how you use it |
|
|
Hur kunde den vinna??? Otroligt. ///Jonas BMW Club Finland #2046 Länk |
|
|
Smaken e som baken. (tur de!) E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.