|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. | |
|
Borde hamna i "Varför måste dom"-galleriet... //Erik// |
|
|
Hmm de ja kommer o tänka på är genast : VULGO. eller våldtäkt vilket man vill. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Kolla avgasrören!!! En rymdfärja skulle bli avis på de raketrören!!! Fy fan va fult! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Bortsett från allt annat, så tycker jag att dörrarna är rätt coola! Lite Lambo-stuk över det hela ;) *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
BmwCoupe: På den senaste bilsalongen i Tyskland så fanns det flera firmor som hade M3(E46) med lambo stuket, tror att jag både har kort och pris på den nånstans bland fotografierna. Kan kanske vara ide´att göra det på din?:))jag avstår.....det är coolare live än det är på bild |
|
|
Sade du rätt nu Starre? 'coolare live än det är på bild'? Jag skulle nog inte ha ngt emot att ha lambo-stuk på min kärra! ;) *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
BmwCoupe: ja låt mig omformulera mig:)) Det ser ännu bättre ut live än på bild, tror inte att det var så dyrt tror tror runt 5OK. |
|
|
hm... för 50K tror jag nog jag passar... skulle kunna hitta på en del annat trevligt för de slantarna istället, exvis Kelleners eller Eisenmanns 'auspuff', en juste sänkning, und so weiter... :) *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
BmwCoupe: Det är några(M3E46) som ska åka ner till Tyskland för lite uppgradering finns en tråd på det någonstans...... gäsp gäsp..... |
|
|
Hmm hela Dan Mobility-sortimentet på en enda bil!! Inte illa! Går det att bygga sånna dörrar på en E28? ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
ett lysande exempel på att det finns alldeles förmånga snubbar i USA som har gott om både fantasi och pengar.. skulle tro att han som stylat den har kollat alldeles förmycket på "tillbaka till framtiden" _________________ who dares wins... |
|
|
Ska man skratta eller gråta......eller skratta tills man gråter...eller allt på samma gång? :-D :-'( ;-'(D Jag tycker att den är fruktansvärd. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Den var lite väl mycket. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
kärringen grinar illa undera varför !!!! ;-) Mvh/ Daniel Länk (såld) |
|
|
Codriver: Den är redan med i "varför måste dom" galleriet: Länk Grotesk skapelse! /Wille |
|
|
ve o fasa!! det är ju för bövelen en belgare.. hur kunde det bli så fel här hemma i europa? _________________ who dares wins... |
|
|
uhlmann: Hahahha, vart är europa på väg? Till och med en stylad volvo 740 är snyggare än den.. Länk |
|
|
Tok-vulgo! Det här skolexemplet på hur en BMW absolut inte skall stylas. *Ryser* Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Det änad som var snyggt på den var väll Fälgarna... Antagligen hadde han inte råd med Crome fälgar! |
|
| Det ser ut som en ny batmobil... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.