AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
657

Pris på -92 525 touring

Hej.

Vad är rimligt att ge för en -92, 525i touring:
Importad -99
20.000 kontrollerade mil
Komplett, kontrollerad servicebok
Ingen dator, utan bara klocka, timer o yttertempgivare/ varnare
Ingen stolvärme
Ingen cruisectrl
Ingen rost
4-stegs automat m 3x körlägen
Bra textilklädsel
2x el-plåttaklucka
Små stenskott i lacken över "hela" bilen. dock ingen rost.
Klockren i motor o vxllåda.

Tack på förhand.

Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Lite svårt att tolka vad små stenskott i hela lacken innebär för något. Om det inte är så farligt med stenskotten så kan jag gissa på mellan 45-55.000 kr, touringar ligger ju högre i pris än vanliga E34.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Hej.

Ja, jag såg sen att det ser något otydligt ut. Det jag försöker mena är att det finns små, upp till ca 2mm stora lackskador lite här o där, men inget som gått ner i plåten. Men lite lackfix, sas.

Nästa fundering; varför nästan ingen utrustning, jag blev klart förvånad när jag satte mig i den. El till lucka, speglar o främre sidorutor men i övr inget. Är den en snik 525:a eller hur gick "resonemanget"?

Mvh.
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
E34 hade ju ej så mycket utrustning som standard, så vissa exemplar kan vara mycket snikade tyvärr.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Runt 35-40 inte en krona mer i mina ögon. det är ändock en 11 år gammal bil med 20 000mil på mätaren som behöver omlack. Att den inte har någon utrustning är nog varken till eller från. Ännu mindre som kan krångla. Det som den saknar i utrustning som kan spela roll tror jag är stolsvärme och AC

"Tänk vad kompliserat det blir när en sak leder till en annan"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.