|
|
|
|---|---|
| Funkar det utan för mycket modifiering att sätta extractor från M20 i E30, till en 323 E21? Det borde ju passa mot toppen, men hur blir det "längre ner"? | |
|
De passar på toppen.. E21 extractor är bara ett extraktorrör, medans E30 är 2 st.... Kommer inte ihåg om vinkeln eller något är olika =/ tyvärr... |
|
Boppers_ |
vad är extactor? |
| Det är en förkortning på extractorgrenrör som i sin tur är ett grenrör med bättre flöde, enkelt förklarat. Ungefär samma som en trimkrök på moppen.... | |
| Dekker: Eru helt säker? Jag har tvådelat extraktor till min E21:a. Det är samma till alla M20 motorer | |
|
Enligt min referens så skall det passa med en mindre modifiering, tyvärr vet jag ej för tillfället vad den består i. "Det finns inget läckrare än när man känner hur det rister till i karossen hos den bil man kör om" |
|
|
Kanske kan vara olika till olika e21or? Nu när du säger de så hitta jag faktiskt ett par 2delade från e21, men de hade avgasrening... |
|
|
köpte ett extractor från en 323 E21:a å skulle sätta på min 325 E30 fick bocka, värma å krångla å svetsa lite innan ja fick d på plats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.