|
|
|
|---|---|
| Tänkte chipa min 318is 94 vet någon var man får tag på bra chip till vettigt pris till denna bil? | |
| finns många ställen...Motornord,Bildelsimorten..men en som ja hört har billiga å bra chip är Quarnis | |
| Qvarnis kanske de stavas | |
AIex |
hör me need for speed |
|
Qvarnis har billiga chip... (www.itsfun.nu) men även Köhler racing har. ------------------------------ Mvh. Robban Johansson |
|
|
Har noen erfaring med chippet 318is? Jeg har en 318ti, som går litt dårlig mellom 4000-5000 o/min. Den drar bra fra 3-4000, og fra 5-ca.6500 o/min. Noen sier at effektkurven blir mye jevnere med chip montert. |
|
ant |
nu vet jag inte om 318is e36 har samma styrbox som 318is 16V e30 men om den har det så kan jag rekommendera det chip som man kan köpa via Länk 318is 16V har ett nummer som slutar på 175 på styrboxen. killen som säljer chippen heter mario och bränner chippet själv. uppgifterna säger att det är ett grupp-n chip som kopieras. jag har ett sådant chip i min bil och måste säga att jag är nöjd med det om man ser till vad jag betalade. jag tror inte att det skiljer sig nämvärt mellan superchips chip och detta chip. dock så skiljer det sig en hel del på priset. jag betalade 50+15€ vilekt jag anser är ganska prisvärt. sök för mer info angående chippet. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Jeg hadde en E30 318is tidligere, og kjøpte dette chippet fra Mario. Jeg solgte bilen før jeg fikk montert det, så jeg fikk aldri kjørt med dette chippet. Skal prøve å finne boxnummeret på ti'en, og sende en forespørsel til Mario, kanskje han har en "billigchip" til denne også. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.