|
|
|
|---|---|
|
hejsan! har 2 frågor angående Rökarpaketet som ja hoppas att nån kan hjälpa mig med 1. Vad är rökarpaketet? bara ciggtändare och askopp eller är det något mer avancerat? typ automatiskt lukträd ?=D 2. Det verkar vara så att det är rätt få som har detta paket, eller är det bara så att folk inte tar med det, i annonser eller galleriet till exempel tack på förhand ///cronor | |
|
De människor sommannonserar med varje fabriksmonterat tillbehör oavsett om det är standard eller inte är väl lika många som jultom tar en julidag på en badstrand?:) Rökarpaket är askkopp fram& tändare samt askkopp(ar) bak. Asken |
|
|
Jag har detta exklusiva tillbehor pa min vagn.. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
I princip alla svensksålda bilar har rökarpaketet. Det är bara cigarettändare och askkoppar (med lyse i faktiskt!). Om man väljer bort rökarpaketet tror jag att man får några förvaringsfack extra i stället (men eluttaget finns kvar för mobiltelefon mm.). Mvh |
|
|
hmm ok så bilar som har rökpaketet behöver inte va sönderrökta för det? hur är det med bilar sålda i tyskland... har alla bilar rökpaketet där med? eller är det bara rökare som väljer sånt...? MVH ///cronor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.