AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.429

Mer och nya bilder E60

Sida 2 av 2
Jirar
Hur vill ni att bilarna ska se ut,ni som klagar som värst.
Jag tycker att den är skitsnygg.
När man läser vissa klagomål så märker jag att dom som klagar mest kör runt i bilar från typ åttiotal o liknande.
(OBS inte alla)
Jag tror att ni har fastnat där,bilar måste vidareutvecklas.
Hur skulle det vara om varenda BMW idag ser ut som dom gjorde för 10-15 år sen,skitkul.
Jag tror att den blir en succe.
wowe
okej man kanske vänjer sig men den ser fortvarande ut som en Saab 9-5 ifronten och Rover eller Jaguar från sidan.Baken är snygg även om den påminner mycket om Subaro Legacy.
inteiören tycker jag är helt okej, resten ser lite riskokarstatus ut..

Mvh Björn
wowe
:D
bj
291
bjorasen
M535i -87
Markkus: Enterprise??? Du kan väl ändå inte mena att bilen är ful, för det är star trek kärran...

Christopher
///M535i
Länk NYA BILDER!!
Pe
27
Pete
325iC -94
Fy helvete den är ju om möjligt ännu fulare än E65:an! Visst måste märket vidareutvecklas men är detta verkligen rätt sätt? Att överge en stilren design och ersätta den med något man ser mardrömmar om? Nej trodde väl det. En sak är säker: ingen av dessa missfostermodeller E65 och E60 kommer någonsin att stå i mitt garage!!! Tur att Mercedes bara blir snyggare och snyggare!
fe
1.676
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
jag sällar mig till skaran som tycker den ser bra ut! Håller mer Jirar, bildesign utvecklas och så måste även BMW.
Pe
27
Pete
325iC -94
Glömde en sak, bilderna skulle passa utmärkt under rubriken varför måste dom...
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Tycker den ser bra ut! Visst kan man diskutera om designen.
E39 är ju snygg, men lite gammaldags. Kul att BMW går bort från den och verkligen presenterar en ny bil!

Jag tycker att nya 5:an ser elegant ut, inte lika sportig som E39, men vacker och fin fin!

//

Simon
Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
Jirar: måhända att vissa kanske är avundsjuka men jag kan med handen på hjärtat säga att jag åker stoltare i min E12:a än vad jag skulle göra i en sån där. Det där rimmar iaf inte med mig.

bjorasen: startrek = ful. nya 5-serien = ful.

Jag kanske är extra känslig för former och sånt men det är alldeles för mycket tjafs på de flesta nya bilar idag som bryter linjerna och förstör helheten. Jag tycker absolut inte att BMW ska göra en E28-reissue men jag tycker inte att de är på rätt spår. Men det är ju bra för mig, då kan jag åka omkring i min 70-talare och känna mig collare än de som åker ny BMW för 500.000:- +
BM
114
BMW slöarton
325iM Cab -94
Helt okay bil vill man ha nått sportigare så får man väl ta & köpa en 3serie då om inte nya 5serien passar. inredningen är det snyggaste dom gjort

Its not what you got.its how you use it
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Svårsmält, kanske vänjer mig.
Men usch för bakspoilern, den ser "billig ut"...

Den kanske gör sig bra efter mera ögonkontakt. Dock så måste jag säga att dom bilder som figurerat på nya M5:an ser betydligt grymmare ut, för att inte tala om nya 6:an. Brutal! :)

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
Visst måste designen utvecklas även inom bilindustrin...men det finns ju vissa tillverkare som klarar det bättre än andra...och tyvärr hör BMW, enligt min mening, inte längre till dem som lyckas.
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Hoppas våra utomordentliga webmasters sparar alla inlägg i ett atombombssäkert arkiv. Det ska bli intressant att se vilka av er som yllar om att E60 är ful som om några år skriver inlägg av typen "Har köpt en beggad 545 -04 och det är den häftigaste bilen jag kört. Dessutom är den snygg".

Jag har nämligen gjort likadant. När första bilderna på E36 visades för många år sedan gick jag i omloppsbana och skrek "BMW-BOJKOTT", men gissa vad jag gick å köpte några år senare!

Jag gillar den nya designen, trots Dame Edna Eyebrows- blinkersen.

My Bimmer is my mistress
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Tretretti,

Tror som du. Om några år kommer många få äta upp sina ord :-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
80
Mr. M5
Alpina B10 V8 -98
325 -93
635 CSI -82
Man skäms ju snart för att köra BMW när man ser och hör kommentarer om de nya modellerna.

BMW - Illud iterum dicere potes!
to
141
tobbepersson
525i-90
318i-02 Touring
Jag tycker den ser kraftfull och modern ut och ja faktiskt rätt så elegant. Jag tror många kritiker här kommer att få äta upp sina ord när ögonen vant sig... Det enda jag inte gillar är interiören, jag gillar det gamla upplägget bättre. T ex vill jag helst ha en mittkonsol i ett stycke liksom från växelspak upp till ventilspjällen, det ger en sportigare känsla. Men annars given succé!

"Det är bakom ratten man förstår"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.